/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Strikkeopskrifter til Baby Bor
Fra : Bikerpigen
Vist : 3176 gange
20 point
Dato : 14-10-08 12:12

Er der nogen der ligger inde med opskrifter på strikket tøj til baby born ville jeg være glad.
Da jeg er førtidspensionist og på grund af mange smerter går det meste af min dag med håndarbejde

Mvh.
Bikerpigen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-10-08 12:31

Hej du kan prøve at se i gamle tråde der er mange henvisninger

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=20221&ss=baby+born&sa=7

Biblioteket har mange opskrifter til baby born - se her
http://www.biblioteksvagten.dk/videnbase_svar.asp?qaid=23765

Go´fornøjelse

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 14-10-08 15:26

Du kan også prøve at spørge hos

www.rokken.dk

Der er MAAAAAAAAAAANGE opskrifter, og mail-opskrifter.

Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 20 point
Dato : 18-10-08 05:40

har de nye mønstre og strikkeopskrifter, der fulgte med hendes verden i denne uge. jeg kan maile dem til dig.
hilsen runa

Godkendelse af svar
Fra : Bikerpigen

Dato : 18-10-08 10:50

Tak for svaret tpjevser.

Dem har jeg, da jeg holder bladet, men tak

Mvh.
Bikerpigen

Kommentar
Fra : lissi-dk

Dato : 05-01-09 20:50

Er der nogen som har strikkeopskrifter til baby born, da jeg er interesseret i at finde en masse til mine dukker

Lissi

Kommentar
Fra : lonek63

Dato : 21-02-09 11:12

prøv dww.garnstudio.com, der er mange opskrifter og jeg er særlig glad for Drops Design, hvor ALLE deres opskrifter gennem årene ligger.
Mvh Lone