/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
ready boost med usb stik
Fra : svendmogensen
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 14-10-08 08:43

Når jeg sætter en af mine usb i, kommer der en meddelelse der fortæller at jeg kan forøge hastigheden, men ingen af den har den fornødne ydelsesegenskab for at optimere hastigheden.
Jeg vil gerne vide hvilken usb nøgle jeg eventuelt skal købe. Mine har 2 GB

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-08 08:55

Hvor meget Ram har du i maskinen...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-08 09:21

Citat
Jeg vil gerne vide hvilken usb nøgle jeg eventuelt skal købe

Det er sådan set ligegyldigt....

ReadyBoost er noget opreklameret "gøgl" og hjælper generelt INTET hvis du blot har 1 Gb eller mere i komputeren...

Derudover vil det først hjælpe lidt efter et stykke tid da Vista lige skal finde ud af HVAD det er du bruger mest af programmer....

Men som sagt - generelt får du INTET ud af det....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-08 09:58

Ready boost er som jeg har læst det - en måde at starte comp. hurtiger op ved at gemme data på en pendrive.
Og skal du ikke det - så har du ikke noget at bruge readyboost til.
Som jeg har forstået det.......................

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-08 12:23

Svend, når du sætter en USB 2.0 nøgle i en USB 1.0 eller 1,1 udgang, får du meddelelsen om højere hastighed.
Du kan tjekke om din pc understøtter USB 2.0 her:

http://www.usbman.com/Guides/checking_for_usb_2.htm

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 14-10-08 19:16

Tak for svaret refi.