/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fra Office 2007 til Office2003
Fra : thoustrup
Vist : 1285 gange
100 point
Dato : 13-10-08 21:51

Jeg vil installere Office 2003 igen på min gamle stationære pc, men kan ikke. Jeg havde fået et Office 2007, som jeg ved en fejl installere på den, men fortrød, jeg vil hellere have det nye på min bærbare. Jeg kan ikke bruge den nye 2007 på den gamle PC, det er noget med licenser.
Men når jeg vil installere 2003, meddeler den at der mangler en fil, der hedder: W2561414.CAB
Hvad er det?
Og er der ting som sidder tilbage af den nye 2007, selv efter at jeg fjernede den via fjern og tilføj programmer?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-10-08 23:19
Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-10-08 06:36

thoustrup, du kan ikke fjerne programmet via fjern og tilføj programmer. Du skal have program-CD'en i, som du installerede programmet med, og fjerne den via CD'en - følg vejledningen der kommer med spørgsmål om du skal reparere/instalere eller afinstallere programmet.

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 14-10-08 09:33

Hej
Skulle Alkas kommantar ikke virke så prøv lige med et externt cd drev! det kan være dit drev der ikke læser så godt. Skiven er fri for fetfingre og risser "sefølig"