/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Profillister
Fra : bhermann
Vist : 1241 gange
75 point
Dato : 13-10-08 20:46

Er på udkig efter nogle profillister, men kan ikke lige finde den rigtige profil i nogle af byggemarkederne. Hvor kan man få lavet sådan noget specielt, så det matcher det gamle man har?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-10-08 20:55

Skal du have lavet sådanne lister, så kontakt en snedker. Han kan let lave sådanne lister på en maskine. Tag et stykke af den gamle liste med.
Det koster jo lidt, men skidt bare du får hvad du vil have.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-10-08 20:58

Prøv at kigge på dette firma , som tilbyder individuelle løsninger
http://www.skouhus.dk/default.aspx?pageID=26&lang=da

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-10-08 21:37

Ellers invister i en overfræser samt et sortiment af skærerværktøjer Så kan du selv producerer en masse spændende lister samt meget andet

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 13-10-08 22:49
Kommentar
Fra : stig54