/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Nilan Comfort 300
Fra : nakgej
Vist : 5893 gange
500 point
Dato : 13-10-08 17:45

Hej alle kloge og hjælpsomme hoveder.
Jeg har en Nilan og der er kommet en "alarm/tekst" på mit display.
Der står "link err" er der nogen som ved hvad det betyder? Jeg kan ikke komme væk fra denne tekst på displayet.
Jeg vil prøve at afbryde strømmen en kort stund, men det skal gøres i en dåse et eller andet sted, så det ville være lettere hvis?????
mvh.
Poul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-10-08 17:54

Gad vide om ikke du har en software-fejl. Nilan har været stygt plaget af fejl i deres styringer. Dette bør laves af Nialn på garanti, eller pr kulance

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-10-08 17:59

Lige for så at gøre det nemt for dig:
http://www.jhvarmeteknik.dk/
Undskyld indblandingen.

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 13-10-08 20:57

jeg må vist prøve at kontakte Nilan.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-10-08 08:26

Hvad sagde Nilan til dig?

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 18-10-08 14:12

Hej 3773.
Jeg afbrød strømmen og så fungerede det hele igen, men, men, men her nogle dage efter er det det samme igen, og nu hjælper det ikke at slukke. Jeg må have fat i Nilan på mandag.
mvh.
Poul

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 19-10-08 14:07

Sikke da noget møg! En fyr fra Eurodanhuse sagde til mig, at de havde fået skiftet vildt mange styringer, hvor der havde været fejl. Hav lige det in mente!

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 20-10-08 08:32

tak
Poul

Godkendelse af svar
Fra : nakgej

Dato : 20-10-08 08:59

Tak for svaret 3773.
Jeg har lige talt med Nilan, de kommer og skifter styringen idag. Det er en software fejl.
mvh.
Polle