/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
downloade Granturismo HD(demo)
Fra : Jesper_wood
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 13-10-08 15:58

har læst man kan hente ovenstående demo, men kan ikke finde den på psstore.
Er det mig, eller findes den ikke mere ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-10-08 16:12

Gran Turismo HD Concept kan hentes gratis på PlayStation Store d. 23. marts. så vis din ps3 kan du hente den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 16:15
Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 13-10-08 16:24

Gran Turismo HD Concept kan hentes gratis på PlayStation Store d. 23. marts. GT HD kan bl.a. byde på key features som online rankings og Full HD 1080p kvalitet.

Men kan ikke finde den

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 13-10-08 16:27

At launch the PLAYSTATION®Network will be available in 44 countries, and downloadable content will be available in 23 countries across the SCEE territories.

Så dk er nok ikke med ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 16:47

Jeg kan ikke helt blive klog på HVAD det er du vil....

Det er IKKE en demo af spillet - det er blot nogle billeder derfra....

Så hvad er det egentlig du søger ????

Citat
Gran Turismo HD Concept is exclusive to PLAYSTATION®Network - it can't be found anywhere else. If you know and love Gran Turismo's take on tuning up the world's finest machines before thrashing them around the world's most realistic courses, PLAYSTATION®Network will be the place to be once your PS3 is out of the box. It's simple:

1) Connect your PS3 to Broadband
2) Follow the in pack instructions to sign up your PS3 on PLAYSTATION®Network
3) Go to the PS Store
4) Select Gran Turismo HD Concept and download for free

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 13-10-08 16:48

troede det var en demo man kunne spille...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 16:50

Det kan du også HVIS du logger på med en PS3

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-10-08 12:11

det er jo også på min ps3 jeg gør det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-08 12:17

Gør som der står - så virker det også....

Men den er jo gammel efterhånden - så det er måske fjernet igen....

Annuller spørgsmålet
Fra : Jesper_wood

Dato : 21-10-08 15:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål