/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvorfor udelukkelse
Fra : bauchmann
Vist : 784 gange
500 point
Dato : 13-10-08 15:36

Hej
Whitelist har lagt tip ud på denne kategori. Mit spørgsmål er nu hvorfor jeg er udelukket fra at bedømme dette tip. Nå, men jeg er nok ikke den enest kan jeg forstå. Hvad med at udelukke Whitelist, for det må være gået op for Ham/hende, at jeg ikke giver point for tip med reklame.
Torben

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-10-08 15:38

Han tror han tar' gas på os alle, men i virkeligheden er det ham der er til grin

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 13-10-08 15:42

Hold da helt op og med dette indlæg ryger jeg da sikkert også på listen, hvis jeg da ikke er der iforvejen, orkede da ikke at gå 19 sider igennem. Gus hvordan kan en person nå at blackliste så mange på så kort tid, det er da noget af præstation

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 13-10-08 15:42

Jeg er sør'me også udelukket, efterhånden udelukker han/hun/den/det/that one vel alle, der ikke gider det reklamefis på Kandu. Han/hun/den/det/that one får vist travlt, de eneste der hopper på det gas kan vist hverken læse eller skrive!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-10-08 15:49

velkommen i kluppen for de black listede og tip jeg kunne ikke lige finde tråden det næste bliver vel link til alle supermarked
men jeg har black listet ham

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-10-08 15:49

Jeg er for første gang i mit kandu-liv blevet blacket

warum.........

Hanne

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 13-10-08 15:55

det samme her,

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 13-10-08 15:56

Jeg er blevet blacklistet som nummer 125 og har aldrig haft noget med personen at gøre

Magen til latterlighed skal der ski da ledes længe efter.

Trøster lige Camillasmoster

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-10-08 15:59

Håber jeg også er black listet.
Jeg vil da være med i klubben.
Specielt ved én, der kalder færdigretter fra 7 for mad.

Frieda
Hjemkundskabslærer

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-10-08 16:01

Blacklistede:

54 frieda 02-01-2003

Jep, jeg er med.

Gad vide, hvad jeg sagde/gjorde

Er der mon nogen, der ikke er blacklistede?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-10-08 16:02

Hej
Det er herligt med alle de dejlige kommentarer. Hvorfor mon han/hun er på Kandu? Spørgsmålet vil stå åbent til kl. 17 hvorefter kommentarerne vil komme i min høje hat, og den der bliver vinder af pointene. Tak for responsen
Torben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 16:05

271803 - 278 = 271525

Så der mangler en del.

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 510 point
Dato : 13-10-08 16:06

Har tjekket.

Jeg blev medlem, den dag jeg blev blacklistet.

Jeg havde endnu ikke kommenteret noget som helst.

Måske kunne han/hun ikke lide mit navn?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 13-10-08 16:07

Jeg tror vi i klubben af whitelists blacklistede skal se det som et hæderstegn, sådan en slags Kandu-Mensaer

Jeg er heldigvis for pænt et menneske (når jeg selv skal skrive det!) til at skrive hvad han/hun/den/det/that one er.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-10-08 16:15

Jeg er minsandten også black listet, selv om jeg intet har haft med Whitelist at gøre.
Svend

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 13-10-08 16:17

Er der nogen der har ide om hvem der står bag profilen, for jeg tror ikke det er ny kandu-bruger???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 16:19

ALLE er blacklistet....

Det er derfor han/hun vil have alle (der ikke er på månedslisten) til at skrive så de også kan blive det....

Hvad formålet er må guderne så vide......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 16:24

Måske er det en som er træt af at blive blacklistet ................derfor navnet Whitelist.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-08 16:30

Citat
Hvad formålet er må guderne så vide

Det er sgu da bare en stakkel, der i mangel af noget fornuftigt at skrive, bliver nødt til at finde noget alternativt, for at gøre opmærksom på sig selv

Kommentar
Fra : Whitelist

Dato : 13-10-08 16:33

Ingen her har gjort noget specielt slemt.

Jeg kender jer ikke og I kender ikke mig.

Det er kun en spøg - God eller dårlig - Ja, det må I selv bestemme.
- Jeg er ligeglad i begge ender.

Kun for at tage gas på blackliste-halløjet.

Og så - Fortsat god dag, som de siger i butikkerne.

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 13-10-08 16:36

Tak for svaret frieda. Jeg har nu trukket vinderen af point, men der var 3 sedler der hang sammen så der er også 500 point til th1best og dova.
God aften til jer alle

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 13-10-08 16:41

Hej
Sidste kommentar fra whitelist viser, ar der vist er noget galt, så et godt råd: søg læge
Torben

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 13-10-08 16:50

Som spøg betragtet er det jo næsten kunst, som at udstille udstoppe hundehvalpe

Det har da ramt et ømt punkt. Men så må jeg bede whitelist om at stå frem, kun tøsedrenge (uanset køn eller art) er anonyme.

Men den der kun tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt, han/hun/den/det/that one har forstået begge dele lige dårligt!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-10-08 16:58

Tænk at man ikke har andet at lave end at sidde og blackliste brugerne siger en del om vedkommendes hjerne eller mangel på samme