/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
har brug for hjælp
Fra : sweetblue2839
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 13-10-08 14:24

hejsa..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
tænkte på om der er en i herning området, der kunne hjælpe mig med min honda 400 supersport ???. betaler selfølgelig.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

har ikke så meget tro til værkstederne også er de så exstrem dyre, også har prisen altid været noget større end aftalt.

problemet er at den ikke vil starte fra en dag til den anden. og jeg har ingen forstand på det tekniske overhovedet.

vil du ikke skrive herinde. så send en besked på :
hugblue@hotmail.com
med din telefon nummer.

vh / sweetblue

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 13-10-08 14:40

Prøv her et forum som her http://www.lav-det-selv.dk/

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 13-10-08 14:47
Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 13-10-08 14:49

tusind tak betonjens1

er ved at checke det nu.. Ss.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-10-08 14:59

Du skulle da hellere lære og lave din motorcykel selv så spare du penge og du kan lave de problemer som opstår selv når de opstår istedet for du skal vente mange dage.

Prøv og start med og indstille ventiler og rense luftfilter og skift benzin filter og check tændrør og rens det. På tændrøret kan du desuden se om der eventuelt er nogle probelemer... f.eks hvis motoren får for meget olie eller for lidt benzin.

Du skulle få fat i en manual til dit motorcykel model så du kan lære det selv.

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 13-10-08 15:05

til scootergrisen :

du har fulstændigt ret. men for mig er der jo en del i det end som sån.
først skal jeg lære det, og snakke og læse en hel del. og med tiden få logikken ind, så man ved hørelse og ganske lidt check kan se hvad der er galt. og det vil med min overbevisning tage alt for lang tid. så hellere have en S... til at kigge på det.

og skulle jeg selv til at lære det, ville det også indebære en del fejl i starten. og tror jeg ikke at jeg ville have tålmodighed til.

har det lidt sån :
min mc skal virke og være stabil. og er den ikke det, må mennesker der har forstand på det se på den.

men tak for beskeden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 15:21

Citat
har det lidt sån :
min mc skal virke og være stabil. og er den ikke det, må mennesker der har forstand på det se på den.

Det er da også fint - hvis tegnebogen er iorden.....

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 13-10-08 18:34

til refi :

ja er jo det. men kan jo hvis jeg er heldig herinde, måske spare lidt på noget sort.. smiler.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 19:48

Citat
måske spare lidt på noget sort.

Så er du et forkert sted....

Kandu må ikke bruges til ULOVLIGHEDER

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 14-10-08 00:31

hej refi.

tjaa. måske lidt forkert sagt. var nu mere ment som en venne tjeneste. smiler sødt.