/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Mobile grafikkort til nye spil
Fra : Mylleerh
Vist : 342 gange
50 point
Dato : 13-10-08 13:24

Jeg skal bruge en bærbar og den skal meget belejligt gerne kunne trække bl.a. det kommende GTA IV og Far Cry 2 og mit spørgsmål går udelukkende på GeForce grafikkkort og ikke ATI...

Er et GeForce 9650M GT (512Mb) nok til at trække disse spil eller kan man lige så godt glemme alt om at få en hæderlig fps på mobile graphiccards som f.eks. det nævnte grafikkort til pågældende spil??? og istedet smide noget der ligner et GeForce 8800 GT i en stationær PC og dermed være sikret en ordentligt grafik på de spil??

Nogen bud?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 13:30

Citat
Jeg skal bruge en bærbar

Bærbare er IKKE beregnet til spil...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-10-08 13:32

Refi-> Ikke helt rigtigt, der bliver skam bygget laptop`s beregnet til spil, også de større strategispil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 13:35

beregnet til spil

Nej....

At de KAN spille er så en anden sag...

VARME vil ALTID blive et problem på "tunge" spil - DERFOR

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 13:46

Citat
Nej....

Det er så ikke helt rigtigt...

BR sælger vistnok nogle laptops til spil (for børn) - de er nok ikke så tunge

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-08 13:47

http://www.gamershell.com/companies/ubisoft/479558.html Her er minimums og anbefalet krav til Far Cry 2. GTA IV vil du nok sagtens kunne spille på den bærbare da den mig bekendt stadigvæk bygger på den gamle grafik fra det forrge spil

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-10-08 13:53

De nye 64bits cpuèr udvikler ikke så meget varme, jeg har solgt en del laptops til gamere. Er laderen på, er der ingen mærkbar forskel på den og en stationær.
Det må være de "ældre" laptops, du har "testet" refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 13:58

Citat
Det må være de "ældre" laptops, du har "testet" refi

Jeg plejer ikke at gentage mig selv - nå joh...

Bærbare er IKKE BEREGNET TIL SPIL - men de BEDSTE KAN bruges med diverse komplikationer...

OPTIMALT bliver det ALDRIG (foreløbig)

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 13-10-08 14:38

refi-> Spørgsmålet går ikke på om bærbare er beregnet til spil, men tak for svaret alligevel

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-10-08 14:41

Refi-> Du sælger og reparerer ikke selv, kan jeg forstå af dine kommentarer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 15:11

Korrekt....

Jeg hverken sælger, reparerer eller anbefaler bærbare til spil

HVIS jeg gjorde:

Ville jeg tjene styrtende på reparationer af bærbare fra folk (læs spillenørder) der TROEDE den kunne bruges da JEG jo havde solgt den til dem....

Dobbelfortjeneste

Skoda anbefaler Skoda
Ford anbefaler Ford
Zepto anbefaler bærbare

Men JEG foretrækker nu Mercedes og HP

Hvad var det nu spørgsmålet var

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-10-08 15:29

Mercedes kan vi blive enige om, men HP ikke i hundrede år, de skal ændre meget tilbage, før jeg rører deres varer igen.
Jeg smutter af denne tråd, inden det udvikler sig til noget, jeg ikke står inde for. Fortsat en god dag til alle.

Kommentar
Fra : Mylleerh

Dato : 13-10-08 15:36

jep, det kunne være rart hvis denne tråd også kunne handle lidt om det oprindelige spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-08 16:08

Det kræver der dukker nogen op med det synspunkt at din dag er reddet bare du finder et godt grafikkort....

Min anbefaling (nå den er vel også ligegyldig) får du ikke til at "smide" penge i det.... (det vil oven i købet være billigere med en stationær)

Så held og lykke...

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 24-11-08 13:09

Er et GeForce 9650M GT (512Mb) nok til at trække disse spil
Ja det vil jeg mene det er.
Bruger selv min Macbook Pro som spille maskine, og det kan kører f.eks Need for speed undercover i 1440x900 med alt slået til i max. Så går udfra 9650GT, som er noget bedre end mit skulle kunne klare dine behov :)

Kommer også an på, hvor meget du vil give for en bærbar ;)