/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er der nogen, der er pointfikserede??
Fra : ram2
Vist : 556 gange
500 point
Dato : 17-03-03 20:20

Æv Bæv blunck - har du ondt et eller andet sted?? Æv bæv - jeg blev bare meldt ind i kandu før dig - Æv bæv blunck jeg bliver måske også smidt ud før dig - Det bliver altså ikke det store tab Æv bæv

I er den onde lyne mig en gruppe på kandu, der er så pointfikserede, at det er til at dø af grin over (brække sig af).

Hermed 500 point til en eller anden der enig med mig. I skal ikke regne med at de bliver frigjort retfærdigt. Hvis dette ikke er nok, bliver de forhøjet - og så fremdeles.

Nu kan disse skumle pseuduseriøse navlepillere sidde og lege med point, hvis ikke kandu censurerer dette sp. bort i den hellige seriøsitets navn

Ohhhh - Hil dig du store pointsystem - hvad gjorde vi dog før du blev opfundet??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 20:23

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-03 20:26

Hej uffe - du vil gerne ha' fingre i de 500 hva??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 20:33

Ram2....
Du er så usympatisk så hvis man puttede dig i en skraldespand og kørte dig i havnen så ville du alligevel være malplaceret.
Ang. point, så håber jeg meget at spørgsmålet bliver slettet, og dermed pointene også......

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-03 20:37

Rolig nu uffe - du behøver da ikke hidse dig op - og med hensyn til din måde at skaffe mig af vejen på, vil jeg lige minde dig om forureningsfaren

Hæng nu bare på, det kan jo være der kommer flere points, som du jo så godt kan li'

Accepteret svar
Fra : CyberFish

Modtaget 510 point
Dato : 17-03-03 20:38

Tja jeg ville da oxo gerne have de 500 point ...det kunne være nice med lidt flere point til at vinde med...ik for at være en point luder..men jeg syntes det er et kanon system ...det er da fedt at blive hjulpet ..hvis ik der var et point system så var der nok heller ik så mange der gad og hjælpe....!

Så hvis du trænger at komme at med alle de point vil jeg gerne arve dem af dig eller have del i dem sammen med andre der ik har så mange point..så kunne de oxo føle sig med herinde.

Kommentar
Fra : Thorbimse

Dato : 17-03-03 20:43

????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-03 20:52

Hej cyberfish. Foreløbig har jeg købt svarene til de sp. du har besvaret for at støtt dig lidt. Jeg kan se, at du har oven i købet været så venlig at hjælpe min ven og pointjæger uffe.

Du er da en værdig modtager til de 500 point, men lad os lige se hvad der sker - jeg har dig på memory'en.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-03-03 20:59

jeg er ikke enig - men point er ok som en gulerod for at hjælpe andre,SÅ hvad skal det her til for ???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-03-03 21:02

Hej Ram2

Jeg er ikke enig med dig.
Faktisk synes jeg pointsystemet er rigtig godt.
Selvfølgelig er det uheldigt, hvis det er livet om at gøre at få point. Men sådan
tror jeg de færreste har det.
Jeg har i hvert fald ikke.
Og med hensyn til dem der har - så kan det aldrig være mit problem.
Hvis nogen giver mig et godt svar på et spørgsmål, er jeg da ligeglad med,
om vedkommende gør det for min skyld eller for pointenes skyld.
Det afgørende for mig er, at jeg får et svar, jeg kan bruge til noget.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 17-03-03 21:14

Takker for at jeg er i din memory..syntes bare jeg ville være fair og ik på nogens side...da jeg oxo er træt de point luder der gør at vi andre ik har en chance for at vinde.......!

men elllers noget af en debat det kan blive til....!

Hygge !

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 17-03-03 21:14

hej er det godt nok sådan man vil køre for at ville have point på den måde så siger jeg tak jeg synes ellers det er en god måde med de point men jeg ser sådan at hvis man ikke har fortjent sig til dem så skal man heller ikke have nogen jeg synes at det er bedre at man gør sig fortjent på en god måde end alt det vås skal man virkelig svine hianden til for ar få point så siger jeg tak så er det bedre at man sletter dette pointsystem så skal i bare se så bliver det på en helt anden måde det kommer til at køre på. Hej fra fjordglimt

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 17-03-03 21:15

Hej "ram2"

Nu gav jeg "Uffe29" 600 point for hans gode svar til mig, så kunne du da godt være sponsor for mig, og give mig de 500 du har udlovet - nej, tá og forhøj dem til mindst 2000 inden du giver mig dem.

Nå pjat til side. Er det ikke, som "Rellom" skriver, vigtigere med gode spørgsmål og konstruktive svar? Det tror jeg også, at du vil give mig ret i.

//Knud

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-03 21:21

Hej Rellom.

Som sædvanlig har du med dit gode flegma en god kommentar.

Du har da ret i, at pointsystemet kan virke befordrende for lysten til at give svar på et spørgsmål, og i det "små" er det da også efter min mening ok at skrabe point sammen. - Men du må da indrømme, at der er visse personer der turbojager alt hvad der bare begynder med P.

Egentlig kunne jeg som du være ligeglad, men nu er jeg lige blevet lidt irriteret på den form for skraben sammen, og fik derfor lyst til at more mig lidt. Og det virker åbenbart.

Lad os se om det ikke skulle udvikle sig - ellers smider jeg bare flere point ind - de kan jo ikke nære sig

Ram2

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-03-03 21:21

Hej ram2 "din gamle gnavpot"

Hva' fa'en er der i vejen med dig??? Tænk på det er snart forår. For hver dag bliver pigerne kønnere og kønnere, i hvert fald her i Odense.

Jeg er er enig med dig et langt stykke, men de her "skide" point, gør altså, at det er nemmere at få et hurtigt svar, hvis man har behov for dette. Det er næsten at sammenligne med spillelidenskab/ludomani.

Kom nu op med humøret igen.

Din gamle "ven" Franksp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-03-03 21:26

Hej ram2
Ja når jeg læser dit spørgsmål,kan jeg se,at du ikke er blevet helt rask endnu
Husk på at det er meget vigtig at du tager de piller,som din læge har ordineret

Hvad pokker er der nu galt med pointsystemet?
Jeg syntes at point er en god ide.
Point er lig med et hurtigere svar til spørgsmålstilleren.
Og efter at det der formodes svar er afskaffet,ja så ser vi jo også,at der er begyndt at komme nogle meget fine kommentarer fra brugerne,i stedet for alle de der formodet svar,med et hurtig links.
Var der ikke noget der hedder point herinde,ja så kunne der gå flere dage,inden spørgeren fik et svar.
MVH og god bedring
Din meget meget gode” kanduven”
Brian

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 17-03-03 21:35

Nå Hygge til jer alle nu daffer jeg !

Husk at SHARE THE FUN !

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-03-03 21:51

Hej igen Ram2

Hvis nogle turbojager point - så lad dem turbojage point!
Hvis det er Uffe, du tænker på - så aner jeg det ikke.
Personligt sætter jeg megen pris på både dig og Uffe.
Og at I så indbyrdes sætter meget LIDT pris på hinanden
- ja, det må jo så være jeres problem.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-03 21:53

Vi lader den lige stå til i morgen, med 100 mere til jægerne, og foreløbig

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-03-03 21:58

huuuiiii for dælen da, se en kakaofugl-------------------------------->>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 22:27

Jeg synes faktisk også at pointsystemet udemærket..! jeg synes måske bare at nogen gange bliver de sat for højt i forhold til det svar som de gerne vil have. at der er sat 500 point i max er fint med mig..! jeg ville da lyve hvis jeg sagde at jeg ikke kunne lide at få point for det tror jeg da at alle vil..! men direkte gå efter de spørgsmål der giver max kasse synes jeg da ikke at jeg gør..! om man gør et mere ihærdigt forsøg ved jeg ikke, måske..? jeg har da før givet kommentare til lukkede spørgsmål som jo så ikke giver point. men hvis jeg synes at der har manglet en tilføjelse.
hvis der derimod ikke var et pointsystem ville folk ikke gøre så meget ud af det som de gør..! (tror jeg ikke) akkord arbejde er også lig med større indsats fra medarbejderne. men samtidig kan man også arbejde på de projekter hvor der ikke er den store gevinst i enden.!

Så var der lidt fra mig også..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 22:32

hvis du mener at jeg er en del af den gruppe pointfikserede som du nævner må du godt sige det..!

for om jeg er det ved jeg ik jeg kan godt lide at få point ingen tvivl om det..! men jeg går "næsten" lige så meget op i hvor mange stjerner mine svar får hvis det altså er mit der bliver accepteret for det synes jeg siger mere om ens svar end pointene..! pointenen er mere blevet en antydning om hvor hurtigt man vil have svar for jeg er da næsten sikker på at de fleste behandler det spørgsmål til 500 point først og så tager sig at det til 20 P bagefter. hvis begge spørgsmål altså er inde for ens område.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-03-03 22:37

Nej Solgaard.

Det er ikke møntet på dig - Bliv du bare ved

Ram2

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 22:39

ok det er jeg da glad for at høre..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 22:42

Det er vist kun møntet på mig.....og måske briani

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-03-03 22:47

Bare jeg snart kunne fange den dumme kakaofugl, og gutter, i er sgi ikke til meget hjælp

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 22:52

ja du har stjålet min 1. plads fyfy.. ej det var KUN for sjov

jeg vil helst ikke kommentere om nogen er pointjægere eller ej for egentlig er jeg ligeglad. hvis jeg kan køre her uden at blive "uvenner" med nogen er det jo næsten en sejr i sig selv med alt det der kører her lige nu.. jeg tror alle kan lide at få point og hvis man kan lide at få point vil man også gøre noget for at få dem. selvfølgelig vil man det..! om andre så ser en som pointjæger.. jah hvad så..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-03-03 22:57

------------------Kæmpegrineren - nu kan jeg sgu`kende jer igen

( lige en tak til Melander for osse at krydre dette indlæg - er begyndt at regne med dig Melander )

jeg skal være den første til at indrømme at jeg "godtede" mig svært da formodet svar forsvandt - og øjner nu ( måske ) en "fryder" mere NÅR Kandu fjerner pointene - men som jeg skrev et eller andet sted - tror jeg ikke det sker - for så går Kandu i stå.

sommetider overvejer jeg at bruge lidt af mine surt optjente penge på at købe præmier til de af Kandu`s brugere der i pågældende måned IKKE fik præmien - for det er sgu`ærlig talt synd !!!!

( Her er det så jeg er nødt til at understrege der i dette indlæg er en vis portion ironi - det er sket før, at nogen har overset dette )

Ram2 - 600 point !!! Fedterøv - det kan du sgu gøre bedre........

Hilsen Fnoller / Karina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-03-03 23:00

fnollerpige>>tjaa den kakaofugl ødelægger mit liv, nu har jeg fået influenza af at jage det møgdyr rundt....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 23:04

*LOL*
Nu vil jeg altså snart se et billede af den brune kanariefugl

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-03-03 23:08

jaja, det er vildt skægt, men jeg ligger altså med 39,5 i feber, rysteture og ondt i halsen og i alle led, og den grimme fugl pisker bare rundt udenfor og skræpper helt vildt arla

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 23:09

mmmhh marabou... øv øv øv fangede den næsten men fik kun fat i en halefjer.. det er jeg ked af melander jeg lover at jeg skal være mere vågen næste gang..

Solgaard

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-03-03 23:12

tihi, nu har jeg kørt denne tråd helt af sporet, det giver mig lidt glæde, midt i al min elendighed

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 23:14

39,5.....Og alligevel skal du på kandu.......jeg kender det
Man kan sgu ikke lade være.
Jeg deltager også i 2 andre forums, men det bliver højest 1-2 gange i ugen. Der er overhovedet ikke så meget "gang i den" som på kandu.dk, og skriver man noget så får man respons.
Andre steder går der timer/dage før der er respons.

Når jeg er på arbejde er der også nogen der ringer ind og ikke kan forstå hvorfor jeg ikke kan/vil hjælpe med alt muligt som ikke supporteres.....disse får så adressen kandu.dk så det bliver endnu sjovere

Fnollerpige......pointene kommer du ikke udenom, de er kommet for at blive

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 23:21

ja óg det synes jeg er lækkert nok så ram2 -------------------------------------------------------------------------------------------------------^^^^

hehe hyg jer natnat..

ville gerne følge debatten men skal desværre til terminsprøve i matematik i morgen hygge

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 23:21

Nu er spørgsmålet så bare......hvilkener det http://www.alltheweb.com/search?q=choco+bird&c=img&cs=utf-8&o=0

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 23:22

øvøv jeg mente --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------^^^^^^^

håber jeg rammer denne gang..

Hygge

Solgaard...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-03-03 23:23

nå skidt..

GODNAT.....!

Solgaard..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-03-03 23:29

Nå, nu forstår jeg bedre indledningen til dette spørgsmål.
h_bluncks spørgsmål ser jeg først nu.
Man skal åbenbart mere eller mindre være "på" herinde døgnet rundt
for at få en sammenhængende mening ud af, hvad der foregår.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-03-03 23:32

Jeps rellom
et kig på http://www.kandu.dk/dk/last25.asp viser også hvad der interesserer folk mest !!!!!

Porno og intriger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-03-03 23:33

Melander - nu skal jeg hjælpe dig.
Din "kakaofugl" er vist her, men den hedder altså Kookaburra. http://www.dkonline.co.uk/animal/birds.asp og lidt ned på siden.
eller her:
http://www.junglewalk.com/ZA000091.asp
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-03-03 00:01

aaaiii - den har lige været op i en vild frisk gammel ko - og tillykke Melander - er enig - du har kørt det heeeelt af sporet i rette Kandu ånd

------------------------og nu vil vi se nogle point Ram2 -------------------------

ja ja Uffe , mange troede jo osse at Formodet svar var kommet for at blive - vær nu ikke så sikker i din tro - førend vi ved af det er de måske væk - men hva`hulen bruger jeg dog egentlig tid på det for - er så uendelig tisseligeglad - de må ( pointene ) såmænd gerne være her for mig ...... og de må osse gerne forsvinde.

- det er jo trods alt ikke noget der rokker særligt meget ved verdens-situationen.

2500 point til den der <<fotograferer>> en KAKAOfugl og sender den til mig ......
e-mail udleveres når der er seriøse bud.......

og så gider jeg ikke det her mere - det er ved at udvikle sig til en tråd a la 9899 eller hvad den hed !!! - både i indhold, men så sandelig osse i længde........

Godnat boyZ and GirlZ

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 18-03-03 00:11

Hej alle!

Ja- men så bliver jeg jo også nødt til at ytre min mening endnu en gang!

AFSKAF de POINT eller den nuværende MÅDE med latterlige POINTGIVNING for TIPS samt underlige og latterlige SPØRGSMÅL nu dog til MAX. 500; men med mulighed for forhøjelse.

PÅ den måde som det kører nu - duer pointsystemet ikke - og jeg mener ikke det er retfærdigt at nogle spørgsmål skal tælle så meget med til månedens præmie som det gør nu.

Jeg har mange gange skrevet mim mening om disse POINT der med nuværende system skaber alt for megen splid.

Hvis man ikke kunne vinde en præmie ved at skrabe point sammen, ja så tror jeg alt blev bedre, jeg har foreslået at man kunne lave lodtrækningen om baseret på andre ting end totale point.

Men man kunne måske også nemt lave pointsystemet om til f.eks. at et accepteret svar gav 1 point og et tip der har fået min. 3 stjerner gav 1 point og lad så diise samlede point være basis for lodtrækningen, ja så tror jeg vi undgår dette point-fnidder.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 18-03-03 00:55

Hej Ram,

fuldstændig enig... efter min mening ka' pointsystemet lige så godt blive afskaffet...

om point er gulerod eller ej... ka' diskuteres... jeg er gået ud til det internationale igen... der er der en del forums hvor man ka' hjælpe hinanden uden at der er point eller lister involveret...

p.s. jeg ønsker på ingen måde at få point... medmindre det er minuspoint er rimelig træt af at stå øverst på listen... så for min skyld måtte hele baduljen gerne blive nulstillet... ellers så fut en masse point af så jeg snart ka' blive overhalet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 18-03-03 00:56

Hvor er det åndsvagt at nogen gider og bruge deres tid og resurce på dette pjat... men hvis i keder jer lige så meget som mig... tja.... så virker det faktisk fornuftigt nok det her....

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-03-03 08:47

iihh altså jeg synes dælme vi skal beholde det pointsystem..jeg synes det er sjovt det her
Hvis man keder sig lidt, kan man jo altid sætte en diskussion igang om point og jægere og andre kakaofugle.
Knuser til jer alle sammen
Mango

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-03-03 09:42

Hej Frankie boy.

Jeg er da ikke en gammel gnavpot. Jeg skal bare lige markere, at der er nogle der overdriver deres higen efter point.

Hvad pigerne angår, så har I altså de sødeste på Fyn. Her i København er der for mange af disse iskolde højr..... Barbiedukker, som kun koncentererer sig om hvordan de tar' sig ud.

En forårs hilsen fra

Ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-03-03 09:44

Den får lige 100 mere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 10:08

Skægt som i kan hidse hinanden op.............

Men Ram, der er et eller andet om snakken. Så snart der er points på spil, flokkes gribbene. Mange gange har man intet svar, men smider lige en bemærkning.....Det kunne jo være...

Et par af dem der deltager ovenfor har jeg lagt mærke til bruger denne taktik. Jeg gider ikke finde eksempler, men et par af jer kunne prøve med en anelse selvkritik. Men er det ikke rystende så få af "eliten" der hjælper dem der kun har få points at dele ud af?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 11:00

jeg der er mange fra "eliten" som du skriver som også hjælper dem med få point men som jeg har skrevet tidligere bliver de spørgsmål med mange point nok behandlet først. så egentlig virker pointene jo efter hensigten
jeg er sikker på at ingen point = færre svar..!
en 100% afskaffelse af pointene tror jeg ikke går...!

at der så bliver smidt kommentare i den hensigt at det kunne jo være... hvis den kommentar så bliver accepteret må det jo være fordi at det er den som har hjulpet mest..! det er jo stadig spørger som vælger hvilken kommentar der skal accepteres..

men jeg er enig i at det ville være en god ide hvis man kunne fordele sine point. hvis der er flere som har hjulpet tilfredsstillende.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 11:07

Avs.........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 11:10

der var ikke noget ondsindet i det hvis det var det..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 11:13

Det kan kun være for dig selv du skriver :

"jeg er sikker på at ingen point = færre svar..!
en 100% afskaffelse af pointene tror jeg ikke går...!"

Jeg har ikke noget mod at gå i en længere udredning for 0-point's (1 point er vel det mindste). Jeg synes bare det er lettere beskæmmende, for nu lige at citere mig selv:

"Så snart der er points på spil, flokkes gribbene".

Men okay, i kan jo bruge kandu på jeres måde, og vi på vores. Bare pisseirriterende at man skal have luret svarene inden en time, ellers koster det. Og man risikerer at købe "et bavle-svar".

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 11:15

Med "avs" mener jeg: "Den sad åbenbart".

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-03-03 19:23

Hej ram

Jeg mente det ikke bogstaveligt. Det var såmænd for at prøve at være lidt morsom og drille dig lidt.

Mvh
Frankie Boy

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 18-03-03 19:36

Hej jeg synes der skulle være et loft det må kandu gerne tage op nu som ram2 siger at han vil give 500 point der kunne de godt lave at det højest måtte være 100 point så tror jeg at det ville holde op med alle de beskyldninger som kører lige nu istedet for at man holdt op med at mundhugges efter hianden men istedet havde en god diskusion i stedet for. Hvad siger i til det?

Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-03-03 00:00

Hej Frankie Boy - Jeg ved da godt at du bare driller - I Fynboere er nogle spasmagere.

Jeg har desværre været lidt fraværende i dag - nogle mener måske åndsfraværende - som plaster på såret, smider jeg lige yderligere 100 mere ind af de dragende point.

Ram2

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-03 10:37

Ved du hvad RAM, jeg bliver sgu nødt til at komme med et indlæg mere - du har kun 57 og mit fik 58.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 10:53

nu har det oxo 58

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-03 11:00

Godt du kan hjælpe Solgaard.........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 11:03

jaaaaahh

NÅ det er sq for godt vejr til det her og så når man har FRI...

Ha en god dag allesammen...!

Solgaard

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-03-03 16:15

Hej igen Ram2

Du må hellere selv få det sidste ord:

[citat]
Det er som at sige anananas. Man ved ikke, hvornår man skal holde op.
Ram2
[/code]

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 16:19

Ja - og den der var vist engang møntet på mig - ved en episode for meget, meget længe siden - bliver heeeelt fornærmet igen RAM - kan du så se at få banket lidt flere point på ..... og så synes jeg du skal lukke det her spørgsm.... øøøhhh indlæg ved at give pointene til Melander for hans kakaofugl ..... for den basker da ihvertfald fiiint rundt i dette indlæg......

Ha`det muntert, Ram - vi tastes ved - det plejer vi jo

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-03-03 22:52

Øhhhe - er det mig der har misforstået noget. Jeg har flere gange smidt flere point ind, og denne forøgelse har også været vist ved sp. start. Nu ser jeg pludselig, at de er blevet beskåret??????????????

Ram2

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 22:56

ja jeg tror at kandu har lavet loft på pointene fra NU af kan de ikke komme over 500 point..

har du ikke fået godskrevet de point som er blevet fjernet..?

Solgaard

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 23:16

naj du ikke har misforstået noget Ram - den var oppe på 7 - eller 800 tidligere idag ..... - spøjst

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 23:19

Det er jo lige netop fordi at kandu's eksistens er point-systemmet, og hvis en bruger smider 15.000 i et spørgsmål så ødelægger man jo ligesom hele ideen bag kandu.dk

Det er under 1 måned siden dette blev lavet (loftet) men der må jo så have været en fejl som de har rettet igen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 23:30

Grineren - æv så røg hele pointen bag dit indlæg Ram, osse faens man ikke kan få lov til noget sjov hva`.......

lav noget ælle bælle mig fortælle og giv de point til den der vinder - så går der osse lidt tid med det

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-03-03 23:36

Det er fa.... for meget, at de også skal bestemme hvordan man bruger sine point. Jeg tror ikke engang jeg har fået dem godskrevet - Jeg er faktisk temmelig sikker på, at jeg ikke hart fået dem tilbage.

Jeg prøvet lige at hæve den engang til, og lukker så med det samme, hvis de står ved spørgsmålet

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-03-03 23:48

Det kan man ikke i dag, men i går ku' man. Det er bare for meget!!!!!!!!!!!!!!!1

Nu er jeg sur og lukker.

Cyberfish &#8211; Du får de udlovede point, fordi du taler pænt til mig, og trænger til dem.

Der er selvfølgelig andre der ligeledes taler pænt til mig &#8211; Frankie boy f. eks., men &#8221;Turbofirmaet Kandu&#8221; tillader jo ikke, at man forhøjer og/eller deler. I øvrigt lovede jeg ikke, at det skulle være retfærdigt.

PS. I har været ret gode de fleste af jer

Ram2

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 19-03-03 23:50

Tak CyberFish.

Ram2