/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Mobil for gammel eller NY ?
Fra : Avant85
Vist : 909 gange
300 point
Dato : 12-10-08 18:23

Ved indsættelse af simkort kommer beskeden "begrænsning er slået til - indtast kode"

Det drejer sig om en Nokia 5310 ExpressMusic

Jeg har kigget rundt på de forskellige unlockere, men kan ikke lige finde denne model blandt de anførte model-numre

Er der en som kan hjælpe

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-08 18:27
Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 310 point
Dato : 12-10-08 18:28
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-08 18:32

Hvor har du købt den...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-10-08 19:08

det er en BB5 plus telefon og de kan ikke unlockes endnu her hjemme...

dog er der nogen der stjæler koder og sælger ... dem kan man kontakte..

alternativt kan man købe ex. Turbosim som er et lille kort man sætter ind mellem telefonen og sim kortet så virker det som den var låst op ...

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 12-10-08 19:11

Tak for svaret tezt.

Mange tak for hjælpen tezt, det vil jeg prøve

For orden skyld og andre interesserede: Der er sikkert mange der kan unlocke den model, men de HAR den altså ikke med i deres model-oversigt

Den er købt ved TDC

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-10-08 19:12

ps. du skal lige vide at de kort ikke virker på nyeste udgave af software på nokia...
og du kan ikke selv nedgradere dem det skal du have gjort hos en unlocker..

www.find-unlocker.dk

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 12-10-08 19:14

D9N

Tak for kommentaren, jeg så den først efter accept

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 12-10-08 19:16

pøj pøj med den

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-10-08 19:29

jamen det er ok, ellers så kontakt mig hvis du er i nærheden af Horsens