/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dvd'en virker ikke? Helt ny
Fra : 10.Totti
Vist : 1168 gange
90 point
Dato : 12-10-08 15:27

Hej

Har købt dette anlæg http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tvhomeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=hometheathresystems&model_cd=HT-TXQ120R/XEE

der er bare det problem at nu virker dvd'en ikke

Så en film for et par dage siden og det gik fint..Men nu er det KUN den film den vil afspille..alle andre gider den ikke afspille. Og hvis den endenlig vil afspille så hakker den og går i stå..og det er ligemeget hva for nogle film det er..har prøvet med nu helt nye nogen. Og anlæget er 1uge gammelt... Nogne der ved hva det kan være??

Men ifølge købeloven har jeg vel krav på at få pengene igen eller et nyt sæt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 16:18

Du har selvfølgelig krav på at få en ny DVD. Gå ned og få den byttet mandag. Hvis de ikke kan give dig DVD'en seperat, så skal du have et nyt anlæg. Lad være med at hidse dig op når du bytter, forbliv helt rolig. Så kan de ikke overtale dig til at få DVD'en repareret. Gå ikke der fra uden mindst 1 ny DVD.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 12-10-08 16:35

der er bare et lille problem måske.. På den uge har jeg været ved at flytte.. så har mistet kviteringen. Men har mails fra dem hvor der står at jeg har bestilt det og at det er klar til afhentning. Og så kan jeg selvf se det på min konto at jeg har betalt det med mit dankort.. er det nok ? :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-10-08 17:16

Du kan tage kontoudtoget med og forklare at du er flyttet og ikke kan finde kvitteringen. Men en form for dokumentation på at du har betale det skal de som minimun have. Og gå gerne i den butik hvor du har købt det.