/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Den er squ go
Fra : Teil
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 12-10-08 11:48

http://www.kandu.dk/spg127324.aspx

Han kan ikke finde på at blackliste,
du er til grin klovn.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 11:49

Citat
1 Kandu.dk 14-11-2000

2 Harlekin 07-01-2001

3 briani 23-06-2001

4 Bjarne_H 10-11-2001

5 alka 18-11-2001

6 kj 20-11-2001

7 myg 20-11-2001

8 dk 06-12-2001

9 kpm10 01-03-2002

10 mcloud 03-03-2002

11 janik 17-03-2002

12 mango 19-03-2002

13 bentjuul 19-03-2002

14 moltov 07-04-2002

15 Gambrinus 11-04-2002

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-10-08 11:52

Jeg tror han er lidt hjernedød eller syg på anden måde.
Jeg gider ikke engang grine af det.
Han burde hjælpes.

hawaii7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-08 12:02

Det sq da godt nok noget af en KLAPHAT

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-08 12:02

Undskyld mig udtrykket, men hvad laver en sådan idiot her på kandu???
Whitelist (Superbruger) eller superblacker har 210 brugere på sin blackliste.
Han ønsker åbentbart ikke at kunne bruge vores hjælp, og vil sikkert kun bruge det til at nasse viden eller chikanere andre.
Hvordan skal man kunne tage "psykoen" alvorligt????

Ja, jeg spørger bare????????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 12:05

Effektiv blackliste må jeg sige....................alle mine fire profiler er med.
Ja - faktisk er jeg vel lidt stolt af æren, for mine scriplerier må da ha' stor vægt når de konsekvent skal udelukkes.

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 12-10-08 12:51

Forstå det dog, det er den eneste måde vi kan vise vores magt over andre brugere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-10-08 14:55

Det er sku da en nød der mangler opmærksomhed ..sikkert den samme der hed en masse navne i foråret bla. jonni hansen m.m.fl.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 15:29

lidt ligesom ham der teil

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-10-08 15:33

jeg kom til at tænke på noget jeg havde læst da jeg læste om whitelist der allerde har blacklistet over 200

Hvad er det mest facinerende emne i verden ??
EN SELV
den , der siger noget andet, er en løgnhals eller meget dum .!!

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-10-08 15:36

Syg i roen og udefor pædagogisk rækkevidde. Det er han desværre ikke ene om her på Kandu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-10-08 16:06

Mit bedste råd er "ignorer" alle disse personer der blacklister, og lad være med at oprette tråde om dem - det er nøjagtigt det de ønsker så de kan pudse deres ego.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 17:09

Hej Teil !!!!
Han har sq da også BL mig ????
Hvem hulen er han

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 17:12

Har lige tjekket : DER ER 210 PÅ LISTEN OVER BL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 17:23

Den dævl skal da ikke indtage min plads som
den ubehøvlede kandut.
Det bliver en smal sag at jorde den type.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-08 18:05

Tænk at man kan få så meget gammelt pis i kog, fordi en bruger, oprettet d.d. har blacklistet næsten alle.

Han hun har da bare udnyttet en af de mugligheder, der er på kandu.

Tag det dog som den "joke" det er .... ingen er vel gået glip af noget. Det har været et dejligt efterårsvejr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 18:31

Jammen Ans dog - hvad er det du siger........................husk at du er en Dame.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 18:47

Netop Eyvvind
Damer må ikke sige pis
og slet ikke i min tråd.
Hun blackes tror jeg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 18:51

Jammen teil dog - du må lære at tilgive - selv damemennesker bør have en chance til.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 19:24

Citat
selv damemennesker bør have en chance til.

Indrøm i bare at i ikke kan undvære os

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 19:48

Ja ja ......................................det er jo derfor damemennesker skal ha' en chance til.
Der er ti gode grunde til at vi ikke kan undvære damerne, men jeg kan ikke huske de ni andre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-08 19:51

de andre ni er
vask og rengøring

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 19:55

Så Så i 2. Nu skal i ikke komme for godt i gang vel ??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 19:57

Citat
10 gode grunde til at en computer MÅ være en kvinde:

1. Lige så snart du tror du har fundet den rigtige, udkommer der en ny og bedre model. KLOGE ORD!

2. Kun opfinderen af den forstår dens interne logik.

3. Den går i baglås og er fuldstændig umulig lige så snart, du laver den mindste fejl. KLOGE ORD!

4. Beskeden "Bad command or filename" er lige så informativ som: "Hvis du ikke allerede er klar over, hvorfor jeg er sur på dig, så vil jeg heller ikke fortælle dig det."

5. Lige så snart du har bundet dig til den, bruger du halvdelen af din løn på udstyr til den.

6. Sproget mellem 2 computere er uforståeligt for alle andre.

7. De fleste af dem ser ret smarte ud (smarte knapper), men kører oftest af helvede til (falsk markedsføring).

8. Køber du en ny kører den også ad helevede til, og så begynder man at savne den gamle, som ikke kørte lige så meget af helvede til.

9. Naboens kører ALTID bedre!

10. Det tager en frygtelig tid at geninstallere den når den har været gået ned. Sletter du systemdrevet kommer der alligevel fejlmeddelelser efter genstart.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-08 19:59

Nu ved jeg det .................morgenkaffe...........det var så to gode grunde.

Ps. Sig det ikke til min kone - hun elsker at minde mig om hvor glemsom jeg er.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 20:07

Eyvind ???
Vasketøj
Rengøring
Indkøb
Madlavning
Bagning
Strygetøj
Vinduespudsning
Så må du selv finde den 10.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-08 20:36

Citat
Vasketøj
Rengøring
Indkøb
Madlavning
Bagning
Strygetøj
Vinduespudsning
Så må du selv finde

Hva' dælen laver de så resten af dagen???
Så gode udsendelser er der da heller ikke i TV!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-10-08 20:39

Citat
Hva' dælen laver de så resten af dagen???

DER SYLTER DE DA MAND.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-10-08 21:58

Ans du kender det jo godt det der med at blacke folk ...Var der ikke noget med nogle seriøse svarere i dit raftespørgsmål der pludselig helt umotiveret blev udelukket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-08 22:45

Sunowich

Citat
Ans du kender det jo godt det der med at blacke folk

Ja, men det har jeg da heller ikke benægtet

En ny profil/bruger benyttede sig af det samme i dag, men det kan ikke bringe mit tis i kog "lød det bedre"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 10:28

Ja tak Ans - det lyder lidt mere "damet", og passer bedre til det image jeg har inde i hovedet.

Kommentar
Fra : Whitelist

Dato : 13-10-08 11:55

VenligHilsen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-08 16:13

Tak for tippet - nu har jeg fået et 7 logo på min mobilos............................så jeg kan vinde.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 31-10-08 10:42

Tak for svaret severino.