/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjæælp til drivers
Fra : kazi
Vist : 431 gange
93 point
Dato : 11-10-08 22:12

mangler hjælp,

har ledt og ledt, men ka simpelthen ik finde et sted på nettet hvor man ka hente drivers til en acer aspire 7520g, det er driveren til lyden jeg leder efter da jeg har windows installeret på den.

håber du ka hjælpe mig, på forhånd tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-10-08 22:41
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-08 22:42

Hej
Gå i Start, - Kontrolpanel- Hardware - Enhedshåndtering og find dit lydkort ved at klikke på det - evt. dobbeltklikke.
Opdater driveren - hvis den ikke selv finder den, har du nu fundet ud af hvilket fabrikat osv. det er og kan finde det på producentens hjemmeside. Her kan du sikkert downloade driveren.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-10-08 22:46

Har du været i kontrolpanel /System/Enhedshåndtering / og opdaterer ?? Du kan også slette lyddriveren og genstarte maskinen ,så installerer den selv igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-10-08 22:46

Ok Ingerlin du kom ind medens jeg skrev *ss*

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-10-08 23:42

Hvilken Windows har du ? Vista eller XP

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-10-08 23:54

Det er nemmere at gå til kontrolpanel - lyde og lydenheder - hardware - tryk på egenskaber - her vælger du fanen driver og lidt nede på siden står der opdater driver. Tryk på den og din PC vil gøre det automatisk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-10-08 23:57

Det ser ud som om der kun er drivere til Vista, du kan hente dem ved at kopiere linjen nedenunder op i adresselinjen:
Kode
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_7520/vista/Drivers/

Kommentar
Fra : Fijala