/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mazda 3 1,6 comfort 2005
Fra : kimstorm
Vist : 703 gange
100 point
Dato : 11-10-08 08:51

hej allesammen
ville lige høre om der var nogle der har noget erfaring med en mazda 3. jeg tænker kraftigt på og sådan en, men aner ikke noget om biler, og hvad man skal vælge af mærke. Jeg synes selv at det er en pæn bil men om lige mazda er det rigtige mærke i forhold til andre bilmærker ved jeg ikke.. prisen ligger på ca 140000kr kunne der måske være bedre alternativer..
på forhånd tak

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 11-10-08 09:55

det er meget svært at være smagsdommer for andre. men hvis du kanlide bilen og den er god at køre i, er det vel den du skal købe.
prøv at undersøge priser på service og reservedele og undersøg hvad andre tager for en tilsvarende. så får du et lidt bedre billede af, om det er værd at springe på.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-08 10:29

Fra FDM side, kandet være behjælpelig ?
http://www.fdm.dk/public/omfdm/AnkiroResult/search.htm?q=mazda+3

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-10-08 17:51

Du kan trygt købe den bil. Det er kendt for at være en solid driftsikker bil.
alimak

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 11-10-08 21:29

Det væsentlige er, at du synes om den.
Det næste er så: Kan den opfylde dine krav mht. plads, økonomi og pålidelighed ?
Hvis svaret er ja, er der kun et at gøre: Slå til.
Held og lykke med det ......

Kommentar
Fra : kimstorm

Dato : 12-10-08 20:35

tak for svarerne har lige købt en mazda 3 idag til 144000kr

Godkendelse af svar
Fra : kimstorm

Dato : 12-10-08 20:36

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-10-08 22:49

Be`r !