/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Roter skjult
Fra : preb1944
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 11-10-08 08:28

Hej.
Jeg har Word 2000 installeret på min computer og har et problem med at få de forskellige roter frem.Jeg kar prøvet at sætte billed ind -markerer det -og så gå i tegning og det er stadig
skjult. Går jeg ind i tilføj flere knapper og tilpas kommer det frem men så snart jeg lukker
tilpas knappen igen går det i skjult igen. Prøvet at sætte flueben ved standard og formater og slette den skiftevis uden resultat.Hvad gør jeg galt. Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-08 09:33

Det kan være du har så mange værktøjer oppe på din værktøjslinie, at du måske skal lave tre linier.
Det kan gøres ved at trække i den lodrette streg/bjælke og så trækken den ned under værktøjslinien

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 11-10-08 09:53

Hej.
tak for svaret .Jeg har 3 linier og roter er på den ene ,men skjult.Og det er problemmet.
hilsen Preben

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 11-10-08 10:15

Men er dine værktøjslinier lang nok til at alle ikoner kan vises ?
Du kan jo evt slå nogle af linierne fra, og så se om der bliver plads....

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-08 10:27

Nu er det ikke alle billeder, der lader sig rotere. Hvis det for eksempel er et billede, du har hentet på Nettet, kan det ikke roteres i Word. Så er der kun en udvej: Træk det over i et fotobehandlingsprogram, rotér det dér og træk det tilbage i Word.
Også mange af ens egne billeder er "urotérbare".
Og selv Words egne clipart, kan der være problemer med. Men så skal man bare markere den, opløse gruppen og gruppere den igen, så kan det lade sig gøre.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 11-10-08 10:43

Tak for svaret hvaderikkeibrug.