/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
VILLA TAGORO - Tenerife
Fra : karflem
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 10-10-08 20:06

Hej
er der nogen der har boet på Villa Tagro, i Playa De Las America på Tenerife?

Hvordan er hotellet. Er All-Inclusiv på hotellet godt?

Vi skal der ned til Januar, er der nogen der har erfaring med vejret på Tenerife i Januar.

Går ud fra at det bliver hurtigt mørkt, og koldt når vi når spisetid (måske før?)

Håber der er nogen der har kan fortælle lidt om stedet vi skal til...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-10-08 20:38

Villa Tagro har jeg ikke besøgt, men flere andre steder i Playa De Las Americas,
som er et af mine favoritferiemål.
Et dejligt sted, lidt køligt i januar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-08 21:46

Las Americas er det varmeste sted på Tenerife.
Jeg foretrækker Puerto Cruz som dog ikke er så varmt......men varmt nok til Tshirt og korte bukser.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-10-08 10:02

Har været på Playa de las Americas mange, mange gange (ca 18-20 gange) både i maj- september, men de allerfleste gange i januar, de første fjorten dage i januar, men mest fra ca 28/12 og frem, det har været formidabelt badevær i Atlanterhavet, dagtemparatur ca. 25-28 grader, lune aftener på terrassen indtil ca. kl 9-9.30. derefter med en tynd jakke og bukser,lige til midnat(sengetid). Ja, det bliver tidligt mørkt,- og hurtigt, men det er stadig så lunt at man kan sidde udendørs på en fortovsrestaurant og spise )ved halv ottetiden. Man skal dog påregne at omkringt ved frokosttid, trækker skyer ind fra havet, og de er først væk ved siestatidens slutning.