/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Opgavesæt til matematik 9. kl.
Fra : pirt03
Vist : 935 gange
100 point
Dato : 10-10-08 10:34

Jeg mangler den afsluttende matematikprøve (altså selve opgavesættet - ikke besvarelser) til folkeskolens 9. klasse, 2006. Troede jeg kunne finde den på UVMs side, men det kan man tilsyneladende ikke. Har også prøvet at google lidt - intet held.

Nogen der har et link??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-10-08 11:48

Se lige her

http://www.dk.pitropolis.com/?gclid=CIuMksCynJYCFRdatAod3jV37w

Du kan ringe direkte til ministeriet og få prøven tilsendt. Hvis du er lærer er der mange andre muligheder, men jeg ved ikke hvad du skal bruge den til. Så det er lidt svært at råde.

Og den findes nok ikke på nettet, idet eksamensopgaver kan "genbruges" efter nogle år.

Granner01 (lærer)

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-08 17:16

kan evt prøve at scanne den ind, hvis du har en mail, der kan modtage store filer

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-10-08 20:04

Citat
kan evt prøve at scanne den ind, hvis du har en mail, der kan modtage store filer
http://www.sendspace.com/

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-10-08 22:52

ligner godt værktøj, så mangler jeg bare spørgerens mail

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-10-08 09:45

hjkofoed.

Jeg har sendt en mail til dig.

Ualmindelig flot tilbud

Kommentar
Fra : matemat

Dato : 12-10-08 17:06

Opgavesæt må ikke offentliggøres, kopieres eller sælges til tredjepart. Studerende og eleverne har dog ret til at tage et eksemplar med sig efter endt eksamen.

matemat.dk

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 14-10-08 23:58

Tak for svaret hjkofoed.

Kommentar
Fra : umarsuper

Dato : 15-10-08 00:01
Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 15-10-08 03:59

tak skal du have, det tog godt nok også sin tid, da kval. skulle justeres