/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Peter Lundins kone
Fra : Luke2000
Vist : 1116 gange
100 point
Dato : 09-10-08 18:25

Sorry men må lige...

AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hvordan kan man være så fucking dum. Seriøs jeg får det dårlig bare af at se på så dumme mennesker.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-10-08 18:33

Hun er hjernedød, men der findes desværre mange af hendes slags.
Vi må håbe hun har fortalt Peter Lundin hvor mande hun vil skilles i.

hawaii7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-08 18:36

Sidder også lige og hører på den hjernelamme dulle

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-10-08 18:39

Hun vil skilles og Lundin siger ja i flere dele

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-08 19:10

Nårrrrhhhh....jeg har også set Fru Lundin.......godt nok synd at den søde, rare, charmerende, romantiske og poetiske Petermand ikke kan holde snitterne fra andre damer, sådan at hun nu vil skilles......det må sørme også være noget af et chok, at han kan finde på noget SÅ grimt, som at være hende utro

Men hun kan da altid trøste sig med, m.h.t. dem han fifler rundt med, at det ikke kan være fordi de er KLOGERE end hende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-08 19:43

Kærlighed gør blind

Eller hva' det nu var

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-08 19:45

Hvis hun så endda havde giftet sig med en muslim........

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-10-08 20:18

og så er hun oven i købet psykologistuderende

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-10-08 21:04

ja i dette tilfælde kan man vist roligt sige " at mod dumhed kæmper selv guderne forgæves."

det er ikke til at forstå hvad der er så tiltrækkende ved denne mand. jeg har en veninde der i mange år har arbejdet på herstedvester hvor lundin har siddet det meste af tiden. og hun fortalte at der er rigtig rigtig mange unge piger der står i kø for at få lov til at besøge ham. ( hvad de fleste selvfølgelig ikke får lov til ) jeg ved ikke om det er spændingen ved at stå ansigt til ansigt med dette monster der driver dem. jeg ville personligt løbe meget stærkt den anden vej hvis jeg mødte ham

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-10-08 21:15

"-Kærlighed gør blind"...
....men synet får man igen når man bli´r gift

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-10-08 21:20
Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-10-08 21:21

ja yearhouse , du sir´noget hehe

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 09-10-08 21:30

ja så sker det igen , virkligheden overstiger fantasien , især ikke efter at have læst denne :

http://www.rundtombogen.dk/sagen_lundin.htm

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-10-08 21:30

hmmm, må være blevet gammel og senilkonfus

syntes da bestemt at de sagde psykologistuderende i radioen for 11 dage siden, men kan se i eb at det var pædagogstuderende ??

en af dem må jo tage fejl, for det jkan da ikke være mig der husker forkert, VEL

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 09-10-08 21:46

ok, det var ikke mig der tog fejl, men eb der ikke kan bestemme sig

http://ekstrabladet.dk/112/article1063278.ece
her er hun jo psykologistuderende.

måske hun har skiftet kariere inden for de sidste 11 dage

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-10-08 21:52

Hvorfor skulle man dog spilde bare 2 sekunder på sådan en klytansjos, nu har hun vel fået sine 15 min berømmelse....

Så et reklameindslag på TV her i aften og har læst om en knold der ville gifte sig med morderen, ellers intet.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-10-08 04:41

Aihh altså, helt dum er hun altså ikke!
Alle begår fejl, men det er kun dem, der ikke erkender dem, der er dumme.
Se her hvordan hun er kommet til fornuft:http://www.bt.dk/article/20081010/underholdning/81010002/

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-10-08 07:37

Hun er studerende - ikke uddannet. Men det siger jo ingenting om hendes evner...

Uanset hvad, så kender hun hans baggrund - så den med de berømte 15 minutter er nok den mest sandsynlige forklaring.

Men nakkehårene rejser sig også her!

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-10-08 18:13

X-FACTOR om igen____hun viste SGU da godt hvad hun lavede.
Se bare den omtale, hun får___LOL

Men bortset fra det, HAN skulle henrettes...

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-08 18:17

Som Simon Spies sagde:

"Dårlig omtale er bedre end ingen omtale"

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-10-08 18:23

Hun lignede nu også noget katten havde slæbt med ind.......

Hvem vil nu gifte sig med hende

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-10-08 20:20

Citat
Hun lignede nu også noget katten havde slæbt med ind.......
Hvem vil nu gifte sig med hende

Spørg ANDRE:
det er JO GENBRUGS-GULD/ M - FEJL PÅ/ med.
Og SIKKERT værre end QXL ____________IGEN.

Citat
Som Simon Spies sagde:
"Dårlig omtale er bedre end ingen omtale"

Tvivler på hun FÅR andet sex + /___ end førtids ??
Hvis hun er HELT / derude...
FOR MIG_ er hun sgu da værre end en-t sgié bedetæppe / sælger
DIREKTE fra forhandleren__?

Som JEG kunne fatte hendes tale ______IKKKE
+ vedkommende har NÆPPE Danske forældre.
Og stakkels hendes ? unge der skal vokse op med ? samme.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-10-08 20:22

OG HVOR ER DEN f::::: ANMELDER KNAP.......

HERINDE:

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-10-08 08:34

Om hun er kommet til fornuft er spørgsmålet:

Citat
Lundin ville skilles først

Peter Lundin afslører i dag, at det var ham, der ville skilles. Det fortalte han Ekstra Bladet - en dag før hans nye kone stod frem på tv og fortalte, at hun vil skilles for sit barns skyld

http://ekstrabladet.dk/112/article1068450.ece

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-10-08 08:50

Lige noget for Lundin: http://www.msnbc.msn.com/id/27113959/?GT1=43001

Ekstra bladet afslører i dag at han allerede har fået en NY kæreste, og for nemheds skyld hedder hun Marianne DEN TREDJE, en præstedatter. Hans mor hed Anna, det er da også lidt der henad.
Jeg har ikke noget link da det ikke er kommet på EB`s hjemmmeside endnu kun i papiravisen

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-10-08 10:59

HUn er simpelthen en mdieluder, hvis det passer hun først kontaktede pressen EFTER lundin havde fortalt hende, at han havde snakket med pressen....

Hmm....

Få dig et liv kvinde... Men nu kan hun self tjene godt på "sin historie" om Lundin.

Om ½ år kommer der en bog der hedder "mine 11 dage i helvede som Lundins kone"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-10-08 11:30

Jeg køber heller ikke den der med, at det er hendes egen beslutning at ville skilles....hun er jo vild med manden....kontaktede ham første gang da hun var 15 år, og skrev sammen med ham indtil moderen opdagede det og forbød det.

Da hun så blev så gammel hun selv ku' bestemme, henvendte hun sig jo til ham igen

Citat
Men nu kan hun self tjene godt på "sin historie" om Lundin

ja, hun har da fået en klatskilling ved at sælge bryllupsbillederne til Ude & Hjemme

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-10-08 18:24

Får kvalme af at høre mere Lundin og co. Trækker stikket ud af tråden

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 12-10-08 19:39

Citat
ja, hun har da fået en klatskilling ved at sælge bryllupsbillederne til Ude & Hjemme

MÅ sgu da VÆRE FLOVT, at indløse den CHEK...FRAU _ LUNDIN
Men HVA; man har ??? vist set værre.
Kan BARE ikke lige komme på andet end?___

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 12-10-08 19:40

Citat
Får kvalme af at høre mere Lundin og co. Trækker stikket ud af tråden
Så så DU _ den altså OSSSSSSSSSSSE_

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 15-10-08 03:42

Tak for svaret yearhouse.