/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Synsrapport offentligtilgænlig
Fra : lars2408
Vist : 5578 gange
300 point
Dato : 08-10-08 08:31

Hej kloge mennesker
Findes der et sted hvor man kan se synsrapporten for en bil hvis man har registreringsnr.
På forhånd tak
Lars

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-10-08 08:36

Nej.
Der er intet fælles register mere da synshallen er privatiseret og hver kører deres egen database. Jag mener du stadig kan komme ind og se på APPLUS og finde bilen der hvis den er blevet synet der sidst.

hawaii7

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 08-10-08 08:36
Kommentar
Fra : lars2408

Dato : 08-10-08 08:47

Det er desværre kun over biler der har været til syn hos Applus

MVH
Lars

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-10-08 09:07

Hvis bilen er synet af andre synsvirksomheder end Applus+ Bilsyn, findes en liste over godkendte synsvirksomheder på www.fstyr.dk. I disse tilfælde kontaktes den pågældende synsvirksomhed direkte om seneste synsrapport

Taget her fra http://www.forbrug.dk/klage/guide/bilklage/bileks/nysyn/

Find synsvirksomhed nederst på siden finder du en række lister over synssteder. Her finder du en liste over godkendte synsvirksomheder (hovedkontorer):
http://www.fstyr.dk/sw25005.asp

Annuller spørgsmålet
Fra : lars2408

Dato : 09-10-08 21:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål