/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
En gris i min udstødning
Fra : Flash77
Vist : 687 gange
90 point
Dato : 08-10-08 03:45

Jeg har fået et kæmpe problem med min Puch Maxi! Der er simpelthen en gris der er karvlet ind i udstødningen på den - og jeg har prøvet med vold og magt at trække den ud i dens hale, men den sidder alt for godt fast. Jeg har prøvet på at starte min knallert for at se om jeg kunne blæse grisen ud, men den har lukket udstødningen så tæt at jeg ikke engang kan få startet den.

Kunne det evt. være en løsning at få en slamsuger til at komme og give min knallert en sutter, eller hvad pokker kan jeg snart gøre - jeg er panisk her, for der er kun 24 pilsnere tilbage i køleskabet, og jeg SKAL til købmanden inden 17:30 - og uden min jernhest kommer jeg jo ingen vegne.

Kan det være fordi min knallert er lyserød at grisen har følt sig tiltrukket af den?

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 08-10-08 03:50

hahahaha hold kæft den var da go!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-10-08 05:33

Citat
Kunne det evt. være en løsning at få en slamsuger
Må jeg anbefale firmaet ISLAM

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 90 point
Dato : 08-10-08 07:42

Det største problem er selvfølgelig at dine pilsnere slipper op. Der er sku da ikke sjovt.
Lad den dumme gris sidde i nogle dage uden mad og drikke.
Vent til den har tabt sig, så kan du trække den ud og bruge halen til guleærter og diverse andre ting.
det dumme "svin" er skyld i at du kommer til at tørste. Føj for f.....

HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-10-08 11:53

Nej, du skal ikke bruge vold, det hjælper slet ikke.
Grise er utroligt glade for wienerbrød, så dette kan du bruge til at lokke den ud. Sæt dig lige bag knallerten, helt stille, så den ikke kan se dig, og sig som et stykke wienerbrød, og der vil ikke gå mange sekunder inden grisen kommer ud, så du kan komme til købmanden efter øl.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-10-08 23:32

Puha...lyder ikke godt, det kunne minde lidt om denne historie....så din lille lyserøde Puch maxi skal vist desværre på hospitalet for at få fremmedlegemet opereret ud

http://www.bt.dk/article/20080917/utroligt/80917025/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-08 13:07

Eller også må du igang med en sav:

Ole havde fået en ny knallert som han var meget stolt over.
Så han stod ude foran sit hus og vaskede støvet af den.

Naboen Hassan stod og kiggede interesseret.....men så hentede han sin nye knallert frem, tog en sav og begyndte at save udstødningsrøret midt over.

Ole kiggede forundret og spurgte....hvad pokker er det du laver?

Jo sagde Hassan...jeg kan se du døber din knallert....min bliver omskåret

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-10-08 04:46

Undskyld, men bliver du betalt for dette "professionelle mobberi"? For som jeg forstår det er det rette mod en anden kandubruger, hvis navn er scootergrisen.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 10-10-08 08:12

nej,,nej,,det her er jo en knallertgris, der er stor forskel.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-10-08 09:27

Nå, Ja, den var også halv fem i nat, måske jeg var lidt søvnig og hidsig!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-10-08 20:40

Muberry - hvorfor mener du der er tale om mobning?

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 10-10-08 20:41

Tak for svaret HUGO-BØRGE.