/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjmmesider
Fra : umarsuper
Vist : 648 gange
20 point
Dato : 07-10-08 21:04

Kan man godt tjene penge på hjemmesider, Hvis ja Hvordan kan man det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-10-08 21:08

ja

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 07-10-08 21:36

Ja det kan man skam.
Der er mange måder, f.eks.:
Salg af domænenavne, salg af selve hjemmesiden, reklamer, webshops osv osv.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-10-08 21:59

Hej
Ved at tilmelde siden til Google Adsense. Så lægger Google relevante links ind på din hjemmeside. fra firmaer, som har ting i den kategori du skriver om i din hjemmeside. For eksempel handler min ene blog om strik, hobby og håndarbejde. Firmaer der har artikler, som kunne være interessante for dem der gider klikke i min blog, får så lagt deres link/reklamer ind på min blog. Firmaerne betaler Google Adsense, som igen betaler mig for hver gang nogen har klikket på de annoncer, som vises på min blog.

Meeeen det kræver jo en del besøgende på din hjemmeside og at folk gider besøge en hjemmeside med "uvedkommende/vedkommende" reklame. Jeg vil ikke belemre nogen med reklamer når de besøger min side. Selvom et af mine kloge børnebørn synes det er for dumt af mig, eftersom jeg har haft over 14.000 besøgende på min blog.

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-10-08 03:06

Du kan evt. forsøge som ham her,..

det har da allerede resulteret i én reklame,
men start med en billigere model,
ellers bliver det nok for dyrt i længden.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 23-11-08 21:26

Hej ja det kan man skam godt.

Jeg benytter Adsense. Som er google svar på reklame netværk. Adsense fungere veda t du reklamere med nogle links rundt på din hjemmeside. Og så får du et givent beløb per klik. Det er meget forskelligt hvad du får. Det kan svinge fra 0,05$ til uanede højde om man så må sige. Det højeste jeg har tjent for et klik har været 3 $ ;)

Jeg benytter mig af adsense på min hjemmeside www.netkit.dk fordi jeg er fattig studerende og måske kan tjene min hjmmeside hjem. Altså sådan at reklamerne betaler for hosten. de 450kroner det koster om året.

Så er der nogle der vil sige, at de ikke vil "forstyrre" deres besøgende med reklamer. Men jeg synes det er bedre at vise reklamer end at tage penge for de guides jeg laver. - Når der nu efter hånden kommer flere og flere op.
-Folk der har lidt forstand på reklamer, plejer også gerne at give et klik.- Hvis de vel og mærket synes man gør et godt job, og giver en god service.
-( ligesom reklamerne her på siden.

-- Der er så også de værste amerikanse bøger der reklamer med at du kan tjene en helt månedes løn på reklamer. Meeen vi ved jo at de overdriver lidt der over.
- Jeg er glad hvis der bare kommer nogle kroner ind hver dag

Mvh. Rudik
www.netkit.dk

-Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at skrive privat.