/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer problemer
Fra : Bakuda21
Vist : 961 gange
200 point
Dato : 07-10-08 19:48

Hej

Har nogen problemer med at installere en printer. Den er tilsluttet og jeg har cd'en, men der kommer alligevel en fejlmeddelse frem, hvor der står noget med en forkert printerdriver...

Jeg har windows xp, og det er en hp 1200 printer :D

På forhånd tak
Bakuda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-08 19:51
Kommentar
Fra : Bakuda21

Dato : 07-10-08 20:25

I fejlmeddelsen står der at hardwaren ikke kunne installeres, og så står der nederst "printerdriveren kendes ikke"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-08 20:29

Citat
Den er tilsluttet og jeg har cd'en

Det lyder lidt besynderligt.....

Mon ikke du bare installerer forkert...

Printeren skal ikke tilsluttes FØR du installerer Cden - den skal nok fortælle dig hvornår du skal slutte den til....

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 07-10-08 21:19

Du skal fjerne det du har installeret, koble printeren fra, genstarte og derefter installere. Du må ikke starte for printeren før den selv beder om det. Når printeren er installeret kan du opdatere driveren.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-08 21:38

Med andre ord. Lad vær med at koble printeren til pc via usb, før driveren er installeret.

Problemet opstår fordi en usb enhed automatisk bliver opdaget og installeret, men det fungerer bare ikke rigtigt, da det bare er en standard drive,r der allerede ligger i XP, der bliver installeret.
Når tiden til at plugge i kommer siger programmet selv til

Godkendelse af svar
Fra : Bakuda21

Dato : 07-10-08 22:23

Tusind tak for svaret granner01. Nu virker det endelig
Tusind tusind tak

Venlig hilsen
Bakuda

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-10-08 22:26

Selv tak