/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
afinstallere off 2007 og mcafi
Fra : Eyvind
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 07-10-08 19:17

Hej.
Er der lige en som har en let opskrift på at fjerne macafi antivirus og office 2007

Det er programmer som fulgte med naboens nye bærbare - og det vil jeg gerne fjerne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-10-08 19:23

McCaffee måske her http://www.tucows.com/preview/195895

Office måske her http://simpleuninstaller.com/?s=g

Garanterer ikke for noget!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-10-08 19:24

Et rigtig meget godt bud er at bruge http://www.revouninstaller.com/...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-08 19:26

Tedd - den kigger jeg på.

Iah - er det ikke den der skal installeres før programmerne lægges ind.

Ps. Jeg hader at "fixe" nye computere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-08 19:31

Kontrolpanel > Tilføj/Fjern programmer

mvh klaudi

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-10-08 19:38

Citat
er det ikke den der skal installeres før programmerne lægges ind.

Nej det skal den ikke, den kan instatlleres på et hvert tidspunkt...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-08 19:39

Ps. Vi har ikke aktiveret de to programmer.

Jeg har nemlig lagt en openoffice ind i stedet for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-08 19:42

Ok Iah - så må jeg til at vælge. Men jeg kan jo teste på min egen vista og hive et program ud.

Jammen Klaudi - jeg skal sikre mig at avast ikke kommer op at slås med noget, når den lægges ind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-08 19:48

Lidt orientering til revo

Den bruger i første omgang programmets EGEN uninstall....

Men fidusen er så at den bagefter scanner/tjekker HD for reg. rester og andet der har med de afinstallerede programmer at gøre - derefter får du mulighed for også at slette dette...

Dens scannerfunktion er såmænd så god at den ofte vil finde rester at programmer du "troede" du havde slettet for måneder siden

Men dette er jo ikke aktuelt på en NY komputer....

Så prøv du den blot på din egen....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-08 19:51

Ok - det gør jeg så...................går det galt køber jeg bare en fin U/I temp-måler hos Lidl.
Så kan han få den i stedet for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-08 19:58

Godt køb - den VIRKER BARE

Og så er den billig....

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-08 20:00

Hmm? Ikke aktiveret? Hvad er`problemet så?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-08 20:04

Jeg er meget forsigtig med andres nye computere..........................
Men ok - så er det måske ikke noget problem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-08 20:54

Her er lidt om fjernelse af McAfee
http://www.pchell.com/virus/uninstallmcafee.shtml

mvh klaudi

Kommentar
Fra : umarsuper

Dato : 12-10-08 22:47

du kan gå ind på www.download.com ..og se på det der...

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-08 19:39

Tak for svaret tedd. Yes de susede lige ud.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-08 19:41

Og lige tak til de andre tips, som kan bruges en anden gang.