/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Kasserapporter i Concorde C5
Fra : k_m_s
Vist : 1761 gange
60 point
Dato : 17-03-03 10:51

Kan man lave og udskrive kasserapporter i Concorde C5?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 17-03-03 10:57

Hej

Prøv lige denne: http://www.supermalka.dk/pilot/concorde18/

Der er megen hjælp at hente vedr. de enkelte moduler.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 17-03-03 12:09

Ovennævnte link er til en temmelig gammel version, så man kan ikke 100% stole på oplysningerne.

Dog kan man sagtens lave kasserapporter og udskrive dem i C5 - helt ned til en light.

Accepteret svar
Fra : terkildsen

Modtaget 60 point
Dato : 17-03-03 18:05

Via kommandoen Opsætning, kan hver bruger selv designe udseendet af sin indtastningskladde. Dvs. bestemme hvilke felter, der ønskes vist mm., når kassekladderne er aktive. Der er mulighed for at indsætte, fjerne og flytte felter, ændre feltlængde og indtastningsrækkefølge mm. Det er valgfrit at gemme opsætningen som en brugerrettelse, når skærmbilledet forlades. Ændring af opsætning påvirker ikke andre brugere. Brugerrettelser kan nulstilles med kommandoen Slet brugerrettelser, herefter er Supervisors opsætning igen aktiv. Benytter Supervisor kommandoen Slet brugerrettelser og sletter egen opsætning, er standardopsætningen aktiv. Se nærmere vedr. Brugerrettelser i kapitlet: Brugen af Microsoft Navision C5.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 23-03-03 23:06

Tak for svaret terkildsen.