/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
High Definition Audio Bus?
Fra : acilia
Vist : 558 gange
146 point
Dato : 07-10-08 08:45

Hvad i alverden er det??

Pludselig starter min computer med at fortælle mig at der er fundet ny hardware og at den vil søge efter opdateringer på det her "high definition audio bus"??

Den siger at jeg skal indsætte CD'en for hardwaren men jeg aner ikke hvad det er?

Det skete i forb. med et tordenvejr hvor strømmen til min pc blev afbudt et øjeblik.

Håber at nogle ved hvad i alverden det kan være.

Tusind tak på forhånd.

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 156 point
Dato : 07-10-08 08:57
Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 15-10-08 13:25

Tak for svaret Caine.