/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ansøgning om blacklistning
Fra : ingelein
Vist : 572 gange
50 point
Dato : 06-10-08 22:37

Hej
Denne her fra Klumme var uimodståelig
Citat
Jeg kan ikke bruge dem, og skal lige se om man bliver black listet

Er dette en ansøgning eller en bøn?

Klummes bedømmelse af et tip:

http://www.kandu.dk/tip18649.aspx

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-10-08 22:40

Det er vist Klummes pragtfulde humor, der gør sig gældende her

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-10-08 22:42

Er der en bestemt hakkeorden herinde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-08 22:43

Klumme i en nøddeskal

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-08 22:45

Citat
Er dette en ansøgning eller en bøn?

Kald det lige hva' du vil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-08 22:45

Tja...

Jeg erindrer "kort" et tip hvor jeg vist IKKE gav de stjerner der var FORVENTET ....

Sådan er det nu med tip... Og det har INTET med interesse at gøre....

Hvis du KUN skriver tips i forventningen om at det KUN er dem med 5***** der svarer....

Hvad er tip så værd

Er du MEGET glad for PAUSESKÆRME skulle du besøge www.giveawayoftheday.com HVER WEEKEND...

Der er ALTID GRATIS pauseskærme og ikke bliot TRIAL versioner....

Dette TIP er GRATIS og uden *****

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-10-08 22:47

og du har jo opfyldt hans bøn - så er der en mindre kritisk til at vurdere dine tips. Tag også mig med i bunken, så risikerer du ikke at få et tip dårligt bedømt af mig

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-10-08 23:26

Hej
Det er da utroligt som nogle tror at det hele her i Kandu handler om points.

Nogle af Jer har måske været Kandutter i mange år - det har jeg også, bare ikke været på banen før engang her i foråret 2008, så I kender måske mere til hinandens særheder end jeg gør,

Det er også vældig sjovt bare på kandutters sprogbrug at kunne spotte den samme person bag forskellige nicks.

O points for et tip, som bedømmes ud fra dets anvendelighed fra een som kunne være interesseret i emnet er da bedre end 5 ***** fra en, som er totalt ligeglad - hvad jeg så også er

Hilsen fra Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 06-10-08 23:32

Tak for svaret Nordsted1.

........ Der findes ingen ord.........
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 06-10-08 23:59

Hvad var spørgsmålet

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-10-08 00:08

Hej refi
Jeg har nok snarere brug for et tip om pauseklovne
Nå, nu er min fø'sda' også forbi, så jeg skal nok være ordentlig herefter
Du plejer da heller ikke at være så hvas- Drillesyg?
Hilsen Ingelein

Nb. Efter en vis alder har man "narrefrihed"

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-10-08 00:11

@ThomasHaugaard

en sætning afsluttet med et spørgsmålstegn defineres som en spørgende sætning.
Jeg regner med at du kan finde det?

Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-08 10:14

Citat
Du plejer da heller ikke at være så hvas- Drillesyg?

Citat
Jeg gør, hvad der passer mig - det er jeg gammel nok til!

Du må jo forvente andre lever op til DIT EGET ordsprog

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-10-08 14:05

Hej Refi

Mit valgsprog må sørme ikke anvendes af andre - jeg har copyright på det.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-10-08 14:23

At man sætter et spørgsmålstegn efter en sætning kommer der ikke nødvendigvis et seriøst spørgsmål ud af.

Men vil da i øvrigt råde dig til at bevæge dig over i usenet grupperne.

Folk har større og bredere viden og hvis man holder sig væk fra diskussions grupperne så er tonen også bedre og så er du også fri for al point virakken.