/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Screensaver i låst system
Fra : Niederhof
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 06-10-08 22:23

På jobbet har vores it-funktion låst vores screensaver, således at det kun er 'firma-saveren' der kan køre....
Er der nogen der har et hurtigt tip, til hvorledes jeg får min egen tekst til at køre på skærmen, når pc'en har sovet længe nok ?

Jeg ved godt hvordan jeg ændrer en screensaver fra een udgave til et andet - det er 'låsen' der er et problem....

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-08 22:32

Hvis computeren er din ejen ejendom forlanger du den låst op og forbyder it afdelingen nogensinde mere at pille i den.
Hvis det er arbejdsgiverens ejendom , makker du ret og lader hans screeensaver i fred.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 07-10-08 06:07

Transor : Tak for dit input, men det er vist det man på amerikansk kalder 'Technicalities'
De juridiske aspekter af sagen er ikke så interessante i denne sammenhæng - det er udelukkende et teknisk spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 27-10-08 22:20

Det var jo ikke lige præcist et svar - men da ingen andre åbenbart har et bud, så lukker jeg spørgsmålet.
Tak for svaret transor.