/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ingen lyd ????
Fra : mickeytheman
Vist : 458 gange
40 point
Dato : 06-10-08 17:08

Hej jeg er ny herinde og er virkelig en torsk til computere men har lige ¨fået min lillesøsters bærbar og den siger der ikke er nogen lydenhed installeret. Der er mange der siger at noget med en driver der skal installeres fra nettet?? I så fald HVOR?? det er virkelig irriterende uden lyd. Har ikke nogen cdèr til den,.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-08 17:19

er der højtalere i comp ?

Kommentar
Fra : mickeytheman

Dato : 06-10-08 17:21

Ja det er der nemlig så det er underligt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-08 17:31

du må ind i enhedshåndtering og se efter fejlmarkering.
Der kan du se om ev driver mangler eller er defekt.

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 06-10-08 18:48

Hvilken model bærbar er det?

Kommentar
Fra : mickeytheman

Dato : 06-10-08 21:52

har været inde i det der enheds noget.. Det er en vega+

Kommentar
Fra : Tkryhlmann

Dato : 07-10-08 00:36

Og hvad så du derinde? Mærke+Modelnavn tak..

Kommentar
Fra : mickeytheman

Dato : 07-10-08 10:50

der står kun vega+ det hedder den. det står også ude på den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-10-08 11:53

Bedst er det hvis din lillesøster tager sig sammen og finder den cd, som fulgte med den nye computer. Der er denrigtige driver.

Det kan også være at driverne findes på computerens harddisk i et særligt direktorie. Måske på en dik D:

Sidste mulighed er at finde den på nettet. prøv at lade windows selv lede.
Det ville være en god ide at se godt efte må mærkeplader eller klistermærke bagpå, om der ikke skulle være lidt flere oplysninger om modelmærke , nr. eller lignende, og så skrive det her.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 40 point
Dato : 07-10-08 11:56
Kommentar
Fra : mickeytheman

Dato : 07-10-08 12:24

mange tak :) har fundet ud af det nu

Godkendelse af svar
Fra : mickeytheman

Dato : 07-10-08 12:25

Tak for svaret transor. har fundedt ud af det nu

Kommentar
Fra : mickeytheman

Dato : 07-10-08 12:25

..