/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Photo Story 3
Fra : zepp
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 06-10-08 09:45

Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få lagt Photo Story ind på min hjemmeside, sådan at besøgende kan se en lille film med mine billeder, enten direkte på siden eller måske på et link ude på nettet.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 06-10-08 13:10

Konkret, skal du uploade din fil - din .wmv-fil

Fra din side kan du så sætte et af billederne - som appetit-vækker...
- og la' billedet være link til dit galleri.wmv

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 06-10-08 15:21

Prøv, at se denne side:

http://feriehuset-1go.dk/Video.htm

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 06-10-08 15:41

Ja, men den viser jo "kun" videoen, der er jo ingen løsning på hvordan den kom derind, hvordan man gør

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 06-10-08 15:59

Hvordan uploader du resten af din hjemmeside?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 06-10-08 16:25

Ups...det var en "større" historie...

Har du ikke uploadet den side du vil have videoen vist fra?

Nå, men jeg uploader mine Frontpage sider fra et FTP program som f.eks Filzilla, som du kan uploade b.la her http://www.nettips.dk/p2773.asp

Selve videoen du har lavet i Photo Story skal du bare lægge i selve filstrukturen og så uploade denne med...

Håber det kan bruges?

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 06-10-08 16:52

Jo hjemmesiden er kørende og har været det i flere år, men jeg har hundekennel så jeg synes det kunne være sjovt at lægge filmen ud med billeder af hvalpene. Men jeg kan altså ikke finde ud af at få den ind i FP ( 2003)

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 06-10-08 17:00

Du kan enten oprette en side til din 'film'
- eller bruge en eksistrende...et af dine billeder, hvis du har det...
Du kan osse bare skrive et link: http://hunde.dk/galleri.wmv
- 'hunde' skal selvfølgelig skifte ud med dit sidenavn - lissom 'galleri' skal skiftes med det du kalder din film'