/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fjern "Køb musik online"
Fra : scootergrisen
Vist : 438 gange
40 point
Dato : 05-10-08 18:18

Når jeg har en mappe som hedder musik og højreklikker på den så har microsoft valgt og putte en lille reklame ind som hedder "Køb musik online".

Hvordan fjerner jeg reklamer fra microsoft ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-08 18:24

Du har vel været ude og lytte på musik, for der er ikke nogen reklame i min musik-mappe (Vista)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-10-08 18:25

heller ikke når du højre klikker på den ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-10-08 18:26

Ej heller i min Kun de eksempler de har puttet deri

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-10-08 18:27

Den er indbygget i WMP og kan ikke fjernes, iøvrigt er det et godt stykke vej fra en reklame idet man får muligheden for at købe flere steder og ikke bare bliver mødt af en popup hvergang man vil afspille et stykke musik.

Eller brug en neutral musikafspiller........

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-10-08 20:38

Det er en reklame for mig jeg vil gerne kunne slette den men som så meget andet fra microsoft så kan man ikke vælge lortet fra med mindre man vælger hele lortet fra men hvis jeg afinstallere media player så kan jeg jo ik se diverse film på nettet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-10-08 20:44

Diverse film på nettet kan jo også indeholde reklamer, herunder hører trailers.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-10-08 23:47

Nej er det rigtig luffe.... tænkt det anede jeg slet ikke.
Nu var mit sprøgsmål så bare ikke om film og reklamer på nettet men tak for du svare på noget jeg ikke spurgte om... det kunne jeg være jeg ville vide det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-10-08 01:10

Der er ikke en sådan musik link i min højre klik, men derimod inde i mappen Musik, i venstre menu under Musikopgaver, er der en Foretag online indkøb af musik, jeg har ALDRIG set den mulighed du nævner, er du sikker på at der ikke er noget skidt på computeren ?

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 11-10-08 18:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål