/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
vægophæng til prosonic flads..
Fra : kenned123Mor
Vist : 4575 gange
50 point
Dato : 05-10-08 15:45

Jeg har købt et prosonic 26" fladskærms tv model 26103d.
Mit problem er at der istedet for huller til et beslag som der normalt er på de gængse fjernsyn, istedet er nogler runde metalfalser, eller rettere ligner det forstørrede sømhoveder der stikker ud med en nedfalsning på bagsiden, som om den skal køre i en skinne, eller en wire.

Men nu har jeg forhørt mig i Bilka hvor det er købt, og i Føtex, Elgiganten, og Harald nyborg, og ingen ved noget som helst.. Mærkeligt nok eftersom både Bilka og Føtex sælger dette apparat..

Nogen der bare har en lille ide om hva der skal til for at fremskaffe et ophæng der passer?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-08 15:49
Kommentar
Fra : kenned123Mor

Dato : 05-10-08 16:07

Kunne desværre ikke finde noget konkret på det link der. Har godt set at der nogle sites som skriver at ophængene passer til prosonic, men det er kun hvor de kan skrues på ser det ud til, og det kan det her ikke, det skal enten slides på eller hænge på en form for fals,
Måske jeg ikke har kigget ordentlig efter, så ret mig endelig. Håber du kan se hvad jeg mener

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-10-08 18:22

Har du ikke mulighed for at tage et billede af bagsiden og uploade det til nettet så vi kan se hvordan det ser ud

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-08 21:29

Du kan skrive det samme til Bilka som du har skrevet her i tråden og så se om de kan hjælpe. Så får de i hvert fald tid til at finde den person som ved det.

Her er det:

http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-08 22:30

Silvan har dit beslag....

Der ovenikøbet kan vippes og drejes.....

Det er lig denne.... Nr. 3 fra oven...
http://www.pricerunner.dk/sp/prosonic_tv.html

Kommentar
Fra : kenned123Mor

Dato : 06-10-08 21:34

Det er desvære ikke denne type beslag, de hoveder der stikker ud bagpå tvet, skal enten hænge på noget, eller glides ind i en skinne, da hovedet nærmest som en knagerække, altså større foruden, ligesom et stort søm faktisk. Det kan altså ikke skrues op på et beslag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-08 22:00

Citat
eller glides ind i en skinne

Nemlig

Stadig SILVAN

Kommentar
Fra : kenned123Mor

Dato : 06-10-08 22:12

Jeg kan desværre ikke finde frem til den du snakker om.. Har tjekket den 3 fra oven, men der kan jeg kun se at den kan trækkes ud og sådan, men kan ikke rigtig se at der er en anden form for montering på selve fjernsynet.
Har også været inde på silvan, der kan jeg kun se 2 stk hvor det skal skrues ind på..

er je helt galt på den?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-08 22:30

Ja...

Du må prøve den næste Silvan.....

Både i Århus og Odense har de en stander med 6 forskellige - der er den mellen....

Linket var kun for at vise dig en noget lignende....

Kommentar
Fra : kenned123Mor

Dato : 06-10-08 22:34

Det prøver jeg, tak for tålmodigheden og hjælpen