/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google dk
Fra : tadeo
Vist : 753 gange
50 point
Dato : 05-10-08 15:09

Har fået et problem med ovennævnte, har andre dette problem, er først opstået lidt over middag da jeg ville åbne Google, har scannet min comp uden resultat.

... din forespørgsel ser ud, som om den er automatisk genereret af en computervirus eller et spyware-program. Da vi ønsker at beskytte vores brugere, kan vi ikke behandle din forespørgsel lige nu.

Hvad er der galt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-08 15:13

Sker dette ved at gå ind på: http://www.google.com/ ???

HVEM/HVAD ...sender denne forespørgsel?

En system dialogbox? En pop-up? En hjemmeside? ..et antivirus-program? ..et anti-spy-/adware-/malware-program? ..og hvilke af slagsen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-08 15:14

Ps. Kører du med en 'banned' proxy ..eller hva' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 15:19
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 05-10-08 15:37

Jeg har prøvet det samme og jeg gik først i menupunktet Funtioner, vælg Internetindstillinger og under fanebladet Generelt går du ned til Browserdata og vælg Slet

Herefter virusskannede jeg og sidst men ikke mindst kørte jeg en tur med Superantispyware som du finder her http://www.spywarefri.dk/manualer/superantispyware-manual.htm der er download til programmet i manualen.

Herefter var problemet løst.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 15:39

Kører med AVG og AD-AWARE, der ikke har fundet noget,
har lige lagt SpyWare ind, kører en scanning nu, den har fundet en Adware,
det mærkelige er, at min bærbare der ikke har været åben en uges tid,
har samme problem, samt min anden stationære pc, samme problem,
jeg bruger ikke trådløs forbindelse, men kabel.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 15:43

Har været inde og slette cookies, hjalp ikke,
lader den nu scanne færdig med SPYWAREfighter.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-08 15:46

Det er ikke nok at slette cookies - de midlertidige internetfiler skal også slettes.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 15:52

Har også gjort dette

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 15:56

Google er nu begyndt at køre normalt igen,
SPYWAREfigter sætter de fundne Adaware i karantæne,
er det derfor Google virker igen?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 16:05

Mere mystik, nu virker Google på min bærbare, har ikke ændret noget på den

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-08 16:07

Som jeg skrev tidligere
Citat
Herefter var problemet løst

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 16:28

Citat
Som jeg skrev tidligere

På min bærbare har det tilsyneladende løst sig selv

I Googles advarsel var der også link til SPYWARWfigther,
efter at have hentet programmethvorfor mon?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 16:31

Der kom et W for meget med men mangle E

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-08 16:37

Tror muligvis at der på din IP-adresse er konstateret noget skidt, og det har du nu fjernet på din stationære computer, så derfor virker din bærbar også normalt.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 05-10-08 16:45

Mener at man får tildelt forskellige IP-adresser, en til min stationære, en til min bærbare osv.
eller er min opfattelse forkert?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-08 18:17

Jeg får også det resultat - og det er nok fordi vi går direkte ind i stedet foor at gå ind af hovedøren.

Citat
Desværre ...
... din forespørgsel ser ud, som om den er automatisk genereret af en computervirus eller et spyware-program. Da vi ønsker at beskytte vores brugere, kan vi ikke behandle din forespørgsel lige nu.

Vi vil genetablere din adgang så hurtigt som muligt, så prøv igen senere. Hvis du har en mistanke om, at din computer eller dit netværk er blevet inficeret, kan du i mellemtiden afvikle et antivirusprogram eller spyware-fjerner for at sikre dig, at dit system er fri for virus og anden skadelig software.

Hvis du bliver ved med at få denne fejl, kan du muligvis løse problemet ved at slette din Google-cookie og derefter gå ind på Google igen. Du finder browser-specifikke anvisninger i din browsers online-support.

Hvis hele dit netværk er berørt, kan du finde flere oplysninger i Hjælp til Google Websøgning.

Vi beklager ulejligheden og håber, vi snart vil se dig igen på Google.
Du fortsætter din søgning ved at indtaste de tegn, du ser nedenfor:

Men linket er jo et sorry = desværre

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 07-10-08 07:22

Tak for svaret bentjuul.

Problemet blev nok løst ved at køre Spywarefighter,
du nævnte et andet program nært beslægtet.

Jeg har en trial periode på 30 dage, køber det nok.

Smider så Ad-Aware ud, det program fandt ikke noget.

Mvh

tadeo