/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brugernavn
Fra : bjarnebr
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 05-10-08 09:02

En af mine venner vil gerne være medlem af Kandu men han kan ikke få lov til at bruge sit normale brugernavn der består ag 6 tal, er der nogen der ved hvorfor Kandu kræver at et brugernavn skal starte med et bogstav?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-10-08 09:18

Det kræver de ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-08 09:35

det kan være optaget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-08 09:39

Regler for ønsket brugenavn

Skal være minimum 3 karakter langt
Må maksimalt være 20 karakter langt
Skal starte med et bogstav (a-å)
Kan kun indeholde bogstaver, tal og "_"
Må ikke starte eller slutte med "_"

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-08 09:56

Citat
Skal starte med et bogstav (a-å)

Det er da muligt, men ikke desto mindre er der da flere der har profilnavne der kun består af tal.....den mest kendte af dem er nok 3773

Så bjarnebr...medmindre systemet er blevet "opdateret", så det spærrer for profilnavne der består kun af tal, kan vedkommende da bare oprette sig med sit normale brugernavn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-08 10:35

Citat
medmindre systemet er blevet "opdateret", så det spærrer for profilnavne der består kun af tal,

Og det er det så....

Der kan IKKE oprettes brugernavne begyndende med tal - KUN begyndende med bogstaver

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-10-08 11:39

Citat
Og det er det så....

Der kan IKKE oprettes brugernavne begyndende med tal - KUN begyndende med bogstaver

Ja, det var jo det jeg ikke var klar over, da jeg kun har oprettet mig med den ene profil jeg har.....men det lyder jo til du er meget sikker i din sag (= faktuel viden ud fra erfaring)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-08 11:41

Jep...

Det ER afprøvet

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 05-10-08 14:54

Som Refi siger
Citat
Jep...

Det ER afprøvet

Det var mig der ville oprette ham og fik besked på at brugernavnet ikke kunne bruges.

Bjarnebr

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 10-10-08 23:19

Jeg har desværre kun modtaget svar der siger det jeg allerede ved, og annullerer derfor dette spørgsmål