/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6131 - vibrator?
Fra : ebg_888
Vist : 999 gange
100 point
Dato : 04-10-08 20:54

Hvordan får man mobiltelefonen Nokia 6131 til at vibrere, når den ringer?
På min sidste nokiatelefon var det let at indstille den til den funktion, fx når den stod på lydløs, og Nokia 6131 skulle, ifølge reklamerne, også indeholde vibrator.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 21:00

Iflg denne manual, http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

er der slet ikke vibrator i din model??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 21:01

Ups jo det er der, jeg så forkert----undskyld

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 04-10-08 21:03

Hej prøv at se her

Slå vibration til eller fra

Når du ændrer indstillingen for vibration, gælder ændringen også for den aktive profil. Du kan desuden slå vibration til eller fra ved at redigere den aktive profil. Klik her for at se hvordan.

1 Find "Vibrationssignal:"

Tryk på Menu.
Find Indstil., og tryk på Navigationstasten.
Find Toner, og tryk på Navigationstasten.
Find Vibrationssignal:, og tryk på Navigationstasten.

2 Slå vibration til eller fra

Markér Til eller Fra, og tryk på Navigationstasten.

3 Gem og afslut

Tryk på Valg.
Find Gem, og tryk på Navigationstasten.
Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 04-10-08 21:03

Jo da, Nordsted, der står da "ja" ved vibrator under "Lyd og display"!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 21:04

Når du ændrer indstillingen for vibration, gælder ændringen også for den aktive profil. Du kan desuden slå vibration til eller fra ved at redigere den aktive profil. Klik her for at se hvordan.

1 Find "Vibrationssignal:"

Tryk på Menu.
Find Indstil., og tryk på Navigationstasten.
Find Toner, og tryk på Navigationstasten.
Find Vibrationssignal:, og tryk på Navigationstasten.

2 Slå vibration til eller fra

Markér Til eller Fra, og tryk på Navigationstasten.

3 Gem og afslut

Tryk på Valg.
Find Gem, og tryk på Navigationstasten.
Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 04-10-08 21:28

Fantastisk, nu fungerer det. Jeg har brugt en masse tid på at finde ud af "vibreringen" v.h.a. brugsanvisningen og nokias hjemmeside -uden held.
Men svaret fandtes hod KanDu - og tdc.

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 04-10-08 21:29

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-10-08 21:35

Hvor er det godt

Tak for point