/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu på andre sprog?
Fra : pbp_et
Vist : 1155 gange
100 point
Dato : 04-10-08 19:40

Jeg vil spørge dette vidende panel, om der findes eksempelvis russisksprogede og engelsksprogede paralleller til kandu. Jeg har udenlandske studerende, som jeg gerne vil give et tip eller to.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-10-08 19:41

ja og på kinesisk, urdu og hindi m. fl.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 19:45

NIX...

Kandu er unikt....

Der findes tilsvarende fora - men ikke så omfattende som Kandu....

Men hvad er der galt med udenlandske tips

Kan det bruges er det da OK - der er oversættere nok her på Kandu...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 19:47

Citat
Jeg har udenlandske studerende

I værste fald kan de jo bare sende dem til dig - så kan du jo viderebefordre....

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-10-08 19:47

Der er forhåbentlig ikke noget galt med udenlandske tips. Det gale er, at mine studerende ikke kan læse dansk! Og endnu mindre skrive

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-10-08 19:49

Og studiet går også ud på hvordan man skaffer sig viden udover at læse i det udleverede materiale og spørge ham henne ved tavlen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 19:51

Nej det findes ikke på andre sprog.

Men det er da ikke forbudt at spørge på engelsk i dette forum.
Der er en del fra udlandet her inde.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 04-10-08 19:53

Javel, men de kan heller ikke læse hvordan man bliver medlem, og de er over den alder hvor jeg skal være "wetnurse" for dem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-08 19:53

Det spørgsmål dukker op med jævne mellemrum.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 19:57

Nu ville det nok ikke være det store problem at give en "kort" vejledning i medlemsskab - så tricky er kandu nu heller ikke...

Jeg tror heller ikke vi andre ville have den store glæde af et russisk forum PÅ RUSSISK

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 04-10-08 20:07

Du kan jo bruge hele usenet.

Bare den danske del har jo langt flere brugere end dette fora.

Men man får jo ikke point

http://www.usenet.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-08 21:05

http://www.cando.dk/ ...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-08 21:07

Ps. ..hvilket modbeviser:

Citat
refi -> Kandu er unikt.... ;-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-08 21:22

http://translate.google.com/translate_t#

alt kan oversættes så man næsten kan forstå det hele - du kan jo forsøge at give dem linket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 22:30

Studerende kan vel lidt Engelsk. Især hvis de befinder sig samme sted............eller.

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 05-10-08 14:18

Denne engelske side ligner en hel del synes jeg

http://www.theanswerbank.co.uk/

Ziggy99

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-08 14:36

noget der ligner, tror jeg.
http://www.answers.com/

Godkendelse af svar
Fra : pbp_et

Dato : 06-10-08 14:15

Tak for svaret ziggy99. The virker som den bedste af de foreslåede.
mvh
pbp