/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
level 1 wap-0006 ingenadgang
Fra : frederikshavn
Vist : 790 gange
200 point
Dato : 04-10-08 14:17

Hey,jeg har købt en level1 wireless lan 11g wirelwss ap,fordi jeg har fået fibernet,og trådløs net,men mit netkort kan ikke køre xp 64bit,så købtr jeg overstående,men mit problem er jeg kan ikke få adgang til den,har et natkabel i,som går op til min pc,og adressen er :192.168.2.1,men får bare afvide internet explore kan ikke åbne adressen,så jeg kan ikke komme ind og konfigurerer den,til at være klient,hva f.... gør jeg
nogen der kender et godt trådløst netkort som kan kører xp 64bit,det jeg har er et level 1 wnc-0301,og det kan ikke kører 64 bit

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 14:21

Dit kabel skal sættes til lanporten på routeren.

I browseren ser adressen sådan ud:

http://192.168.2.1

Hvis altså 2.1 er til din router

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 14:22

er det netkort registreret af computeren ............................. se i enhedshåndteringen.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 04-10-08 14:39

min trådløs router har adressen http://192.168.15.1/
og ifølge brugsanvisningen har min level 1 acces point adressen 168.2.1,men kan ikke komme ind i den,mit udstyr er sat og på følgende måde:
fra min fiberboks går der et kabel ned i min trådløse router,og fra min acces point går der et nwt kabel op i mit netkort(onboard),og det onbord netkort virker og der er inst.drivere

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 100 point
Dato : 05-10-08 12:54
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-08 14:16

Adgangen fra en browser er..................

Indtast 192.168.2.1 fra Web Browser

Med mindre du har lavet det om, ellers kan du trykke på resetknappen i 5-10 sek.

for at komme ind I Access Pointet’s konfiguration værktøj.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-08 14:31

Hopper af her.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 09-10-08 14:14

Tak for svaret axelbjarne.