/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Creative Zen bookmark
Fra : larshau
Vist : 860 gange
100 point
Dato : 03-10-08 21:58

På min Zen kan jeg lave et bookmark til for eksempel et stykke musik der er downloaded direkte ned på afspilleren. Men der kan også sættes et Sd-kort i maskinen. På et 4 GB kort har jeg downloaded en lydbog. Kortet er sat i min Zen hvorfra jeg lytter til bogen. Efterhånden som jeg aflytter bogen vil jeg gerne kunne sætte et bookmark, så jeg ved, hvor langt jeg er kommet i bogen i forbindelse med en pause.
Er der én der kan forklare mig hvorledes jeg gør det?

Accepteret svar
Fra : poul1erik

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-08 14:24

Når musiken spiller så trykker du på den nederste pil et par sekunder.Nu kommer der en nenu,som er let at forstå.Dette gælder ZEN V og ZEN V+.
Stone har ikke den funktion.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 04-10-08 16:36

Poul1erik: Den ZEN jeg har, hedder "ZEN 4GB". Den har produkt kode DVP-FL0001. Det er derfor ikke en ZEN V eller V+
Jeg har prøvet at følge dit forslag, men så skruer jeg blot ned for lyden :(
Nu har jeg skrevet til Creative og bedt dem om at foreslå en løsning, hvis den da findes.
Så mere følger, når jeg eventuelt får et svar på mit problem.

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 06-10-08 09:27

OK

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 07-10-08 11:06

Jeg vil gerne høre løsningen.på problemet.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 07-10-08 14:08

Du skal nok få svaret, men jeg har ikke hørt fra specialisterne endnu.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 10-10-08 18:45

Nu har jeg netop fået svar fra Creative, der skriver følgende vedrørende MP3-afspiller ZEN:

Citat
Der findes desværre ikke nogen funktion til at lave et bogmærke, eller bruge de andre funktioner som du får når du afspiller inde fra musik biblioteket når du er inde og afspille fra SD kortet.

Så jeg beklager, men det er desværre ikke muligt ved brug af SD-kortet kun inde fra musikbiblioteket.

Så blev vi alle så kloge.
Jeg takker for forslagene og vil annullere mit spørgsmål, om nogle dage.

Godkendelse af svar
Fra : larshau

Dato : 15-11-08 12:11

Tak for svaret poul1erik. det var godt nok ikke lige det svar jeg selv søgte efter, men du får point så vi kan lukke sagen