/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
STORM OVER DK !!!
Fra : piaskov
Vist : 1116 gange
35 point
Dato : 03-10-08 21:51

Hej med jer alle.

Øv øv. Nu lover de den første (og forhåbentlige sidste) efterårsstorm over det ganske land i denne week end
Lad os følge lidt med herinde fra de forskellige landsdele .

Skriv lidt når stormen raser og vi krydser alle fingre for at ingen og intet kommer til skade.
Men for en sikkerheds skyld så hold på hat , briller og gangstativer

Hvis nogen ser en flyvende ko ved jeg hvor den kan afleveres

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-10-08 21:55

Her er der stilhed før storm.....Pedersen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-10-08 21:57

Her er roligt og fredeligt udenfor.
Smørum, Sjælland.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-08 21:57

Det skulle altså også først starte i morgen suno !!!
m
Men jeg skal ha' gæster sååå hellere starte for tidligt end for sent ik' ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-10-08 21:58

Vi er ligeglade om du skal ha' gæster..................................det blæser vi da på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-08 22:04

Citat
det blæser vi da på

Men nu ikke for meget vel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-10-08 22:12

Det er jo vedvarende energi,
guf til vindmøller

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-08 22:15

Citat
Det er jo vedvarende energi,

Niks teil . De slår bremserne i så de ikke løber løbsk.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-10-08 22:16

Citat
Det skulle altså også først starte i morgen suno !!!
Det vil sige at du er kommet til at tyvstarte dit spørgsmål

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-10-08 22:18

Pyt med det, bare det får pustet ud inden søndag eftermiddag hvor sønnen og jeg skal på minicruise til Oslo...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-10-08 22:19

Den er jeg med på Pia, jeg skal nok skrive når mine gæster er gået i morgen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-08 22:20

Citat
Det vil sige at du er kommet til at tyvstarte dit spørgsmål

Yes...først til mølle og alt det der

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-10-08 22:32

Citat
Det er jo vedvarende energi

Ja.- der er penge i L.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-08 22:34

Det har jeg da godt nogle blandede følelser overfor..........

Dejligt hvis sønnen's fly kunne få medvind, så han kom hurtigere hjem, han mission i Italien er opfyldt efter hans eget udsagn, han har lært de lokale at lave pizza Hawaii

Meen hva nu hvis det blæser så meget, at drivhuset går i stykker, så har nimserne ingen udendørs opholdssted

Tror jeg helst vil være fri for det blæsevejr, sønnen kommer vel hjem alligevel

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-10-08 22:38

Citat
nimserne

Nordsted1 hvad er det?

vover et gæt = kaniner?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-08 22:55

iah... ja nimserierne er kaninerne... de kandu berømte Bertram og Silke..........de er i stuen om natten, og vil gerne ud lige så snart det er lyst, så står de ved havedøren og venter på jeg lukker dem ud, så drøner de ud på terrassen, hvor de har lært mig, at klippe en gren af vores hængepil, når den er ædt, så har vi lavet nogle huller under vore plankeværk, som de så kommer under og ud til en indhegning omkring drivhuset.

I drivhuset har vi så i tidernes morgen lavet en fordybning hvor vi gik, uden at skulle knække ryggen når vi skulle ud og rode i jorden.. hen over den fordybning er der så lagt en træpalle, som nimserne så syntes der er dejligt at ligge under.. hvis de hellere vil være over pallen, har vi lagt en balle hø.

Du kan nok se, at hele herligheden for en kanin ryger af fløjten, hvis drivhuset blæser væk??

Gad vide hvor meget af denne smøre du forstod, det skal nok vises

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-10-08 23:05

Citat
Gad vide hvor meget af denne smøre du forstod, det skal nok vises

Jeg synes jeg kan se det for mig med den malende beskrivelse...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-08 23:07

Py ha, så slap både du og jeg for en ny youtube film

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-10-08 23:20

Ellers er der jo denne: "De vilde kaninder"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-08 23:31

Musikken er go' nok.... men mine er bestemt ikke vilde

http://peecee.dk/index.php/upload/view/84213

Gambrinus siger de får oblater, når de står med foldede forben... tænk de har heddet oblater lige siden han kalde gufferne for det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-08 23:44

Citat
Hvis nogen ser en flyvende ko ved jeg hvor den kan afleveres
Og jeg ved hvem det er ...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 03-10-08 23:51

Hvis nogen ser en flyvende gris på knallert må i gerne tage et billede og sende til mig.... Så ved jeg også hvor den kan afleveres

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-10-08 23:59

Små slaw du, 14 sekundmeter er ikke storm
Citat
Storm er en blæst, som er kraftigere end kuling men mindre kraftig end en orkan. Teknisk fastlægges grænsen for storm til en middelvindhastighed mellem 24,5 og 32,5 m/sek.
fra Wikipedia, men stormen skal nok komme senere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-10-08 00:46

Nordsted, jeg tror du er den største dyreven jeg længe har mødt...og jeg har mødt mange.....det er simpelthen utroligt at du har dresseret dine kaniner til det der ..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-10-08 04:06

Tror i at en gris kan svæve hvis den blæser ud over Møns Klint?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-08 04:09

Citat
Tror i at en gris kan svæve hvis den blæser ud over Møns Klint?

jeps - indtil den rammer jorden

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-10-08 05:34

Storm....og hvad så ?
Folk er altid utilfredse med vejret herhjemme.

Bortset fra at vi ved en storm får ryddet nogle gamle tage der alligevel skulle renoveres er det da gavnligt for de indre farvande, tænk på mange års iltsvind.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-10-08 06:32
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 07:08

Flyvende ko, nææ ellers tak, sikke en kage man kunne risikerer at få i hovedet

Jeg må heller ikke få en ko for manden, jeg havde ellers arrangeret at jeg kunne få en kalv, og når den blev for stor, kunne jeg leverer den tilbage, han påstod at der ville komme fluer. Datteren syntes det var synd for mig, så hun gav mig en lille plydsko, som om det kunne erstatte en levene

rotw...........vil det sige stormen er ---afBLÆST--??

Mango.......hvor er det pænt sagt, de fleste ryster på hovedet af mig..Den yngste som er i Italien, syntes det var sjovt lige at sende mig en sms, hvor han skrev, at hun havde han spist kanin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-08 10:54

Citat
Niks teil . De slår bremserne i så de ikke løber løbsk.

De laver strøm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 11:02

uhmmmm kanin-ragout.............................

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 11:22

Ja det er vist ved at være ovre nu, DMI siger 7 sekundmeter lige nu, det må vist være stormen som blev væk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 11:27

Hej o.v.n.

Jeg forstod da på DMI at stormen først skulle komme natten til i morgen
Men det glæder mig da hvis du har ret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 11:35

Hej piaskov jeg tror du har læst en dag forkert, se selv: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/landsudsigten.htm det var natten til i dag det skulle blæse
Citat
Søndag:
Først regn med hård vind til hård kuling fra syd og sydvest, men i løbet af dagen opklaring vestfra med nogen sol og kun enkelte byger, samt jævn til hård vind fra sydvest og vest, i Nordjylland dog op til kuling. Dagtemp. mellem 12 og 14 grader. Om natten tørt og klart med temp. ned mellem 3 og 8 grader, i de sydlige egne lokalt ned nær frysepunktet. Svag til frisk vind fra vest, i Nordjylland op til hård vind.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 11:46

Jammen o.v.n. det er altså først søndag i morgen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 11:49

Øv snydt igen nu vil jeg en tur til købmanden, han har sikkert åbnet om LØRDAGEN
men så er der jo meget weekend tilbage endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 12:15

Det blæser åbenbart så meget i Italien, at flyet ikke engang er lettet endnu, ... en hel time forsinket øv øv----nææ det er nok ikke det der er årsagen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 12:19

Er der også blæse vejr i Italien ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 12:24

Jeg ved det ikke --- jeg vil bare gerne have ham hjem NU, og så er det typisk de er forsinkede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 12:35

Citat
Øv snydt igen

Prøv at se det på den positive måde o.v.n. !!!
Du reddede dig lige en ekstra fridag ik'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 12:42

Øv øv og atter øv, jeg kan på den italienske hjemmeside, se at flyet indtil nu er forsinket med halvanden time

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 12:55
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 13:11

Citat
Men nu blæser det lidt her.

Er det i Jylland eller på Bornholm ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 13:21

Sjælland

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 13:27

Ja Sjælland - og hovsa nu var der et til blad som bevægede sig lidt. Storm måske.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 13:44

Citat
Storm måske
næh sikkert efteråret som er på vej, bladet er sikkert ved at falde ned

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 13:47

Lolland og Falster ::
Sol og frisk vind nu. Jeg har set 4 blade der faldt af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 13:51

Citat
bladet er sikkert ved at falde ned

Ikke her - vi har bløde helårsblade............................................talatblade.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 13:52

Thyborøn 10 m/s bladen blæser alle ad H. til og æblerne dratter ned

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 13:53

Sikker på at det ikke er khat blade

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 14:00

Nej dem har vi et andet sted, så de ikke synes når de bliver høje.
Ps. Det er så skægt at gumle på de aflange blade.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 14:04

Citat
Sikker på at det ikke er khat blade
Citat
Nej dem har vi et andet sted, så de ikke synes når de bliver høje.

Altså det siger jeg jer
Ingen nako og intet sort arbejde her i min tråd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 14:06

Det gør da ikke noget med talatbladene.........................vel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 14:09

Ok nej det er så i orden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 14:09

Skal vi så stoppe med at skrive når det bliver mørkt i aften

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 14:10

Nå det stopper forresten af sig selv, gæt hvem som skal til koncert i aften

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 14:12

Citat
gæt hvem som skal til koncert i aften

Ja umiddelbart vil jeg gætte på det er dig !!! Men med hvem ??? Jeg mener naturligvis hvem der giver koncert ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 14:14

Drengene fra den blå bakke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 14:14

Jeg har lige fået sms fra sønnen..........flyet er forsinket pga blæst... bagagen bliver i italien og de har læsset en masse benzin af, for at kunne lette........han ved jeg ikke kan li' han skulle ud og flyve, så jeg tror ikke det er noget han finder på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 14:14

Ja det bliver vi da nødt til - for min kone kan ikke holde til, at både TV og comp. skal ha' strøm.
Måske jeg skulle ofre en cykel med gear, så dynamoen bliver lettere at trække.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 14:16

Citat
Drengene fra den blå bakke

Er det nordjyllands rock orkester
Helt ærligt aner jeg ikke hvem der er

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 14:17

Citat
Jeg har lige fået sms fra sønnen..........flyet er forsinket pga blæst... bagagen bliver i italien og de har læsset en masse benzin af

Hej nordsted.... Han vil da bare ikke indrømme at han har fundet en lille kæreste dernede.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 14:18

et lille eksempel på hvad jeg forventer, hvis de ikke blæser væk på vej herover

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 14:37

Hold ferie mand hvor er det bare god musik.
Rigtig god fornøjelse og lad nu være med at foretage dig noget jeg ikke kunne drømme om

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-08 15:10

Citat
Øv øv og atter øv, jeg kan på den italienske hjemmeside, se at flyet indtil nu er forsinket med halvanden time

Mit fly igår var forsinket med 2 timer. Men det var på grund af en motor der var i udu. Mit hysteri nåede meget hurtigt en højde der endte med en tur ud til kaptajnen, som fik tegnet og forklaret mig, at det "kun" var en hjælpemotor der var problemer med - og forsikrede mig om, at jeg godt kunne afblæse min befaling om at få udleveret min kufert fra lastrummet.

Og sikke da noget lortevejr at komme hjem til..... brrrr!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 15:15

Øv for en oplevelse.... tja min søns kuffert er i italien endnu og sønnen er på vej til Pragh.. flyet der skulle være landet kl. 13.50 kommer tidligst kl. 17.20

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 20:42

Så er vi endelige kommet hjem

Det fly der skulle være landet kl. 13.50 var temmelig meget forsinket, pga storm i Italien.

Alle kom ombord i flyet til tiden, men kaptajnen ville/kunne ikke lette. Så de holdt i 2,5 time med motorene tændt, for at komme af med brændstof og kufferter.

De måtte mellemlande i Pragh, for at få mere brændstof på. Flyet landede kl. 18.20 fint tænkte vi, så kommer de da hurtigt ud, når de ingen kufferter har med hjem-- go' daw doo.. der skal udfyldes kuffertpapirer til 180 passagerer, det tog så lige yderligere 1,5 time.

Så det har godt nok været noget af en tur, også med meget turbulens......ha ha nogle af tøzepigerne havde tømt deres klædeskabe for at være væk i fire dage, ikke nok med at de havde overvægt på vejen ned, men nu er de også kommet "tøjløse" hjem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 22:13

Uf for et besvær, godt i kom godt hjem blæst her er på 12 m/s og regn, ikke noget der ligner storm endnu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 22:23

Nå - det var da godt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-10-08 22:28

Her blæser det aligevel noget...såen en lidt irriterende vind du ved Men nu har vi lige fået sat nye energivinduer i soveværelset som er sydvestvendt, så mon ikke der kan mærkes en forandring.
Nordsted..ikke fordi jeg er sart..men jeg bryder mig simpelthen ikke om kanin..jeg er overhovedet ikke kræsen..men kanin kan jeg ikke få ned.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 22:31

mango... du er en af mine

Bortset fra det, så sagde sønne, at kanin smagte rigtig godt... jeg har sagt til ham, at han ikke må snakke om det så Bertram og Silke hører det... sådan en møjunge, han skulle hellere holde sig til sine pizziaer

Ikke ret meget vind her, og da slet ikke regn

o.v.n hvordan gik koncerten??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 22:32

Mango Mango Mango...............................du skal pelse dem først.

Jeg har faktisk smagt kanin nede på Malta.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-10-08 22:35

No koncert jeg ligger på sofaen med dundrende hovedpine

Kommentar
Fra : daler2

Dato : 04-10-08 22:37

Her i det sydvestligste Sønderjylland blæser en middelvind på 9 m/s Så jeg tror det er en storm i et glas vand

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 22:37

Eyvind, nu ka jeg ikke li' dig alligevel

Ej for fanden da o.v.n, og du som sådan havde glædet dig til den koncert, hva med nogle panodiler har du prøvet?--- ja ja, ved da godt at det er for sent at komme til koncert, men måske du kan få det bedre hvis du snuppede et par piller

Rigtig god bedring

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 22:39

Citat
jeg ligger på sofaen med dundrende hovedpine

Bliver du nu ikke lidt for magelig
Bare ligge der og flyde.???
Her blæser det en halv pelikan og det er hamrende koldt nu, har lige sendt gæsterne hjen gad ikke hører på dem længere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 22:41

Vær'se go' Piaskov, et styk ko til aflevering

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 22:44

Den skal altså lande i min fryser nordsted

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 22:48

- Og hver gang jeg har gulerødder med over til mine børnebørn, og spørger hvornår vi skal spise, så vasker de dem bare og lægger dem ud til .............................kaninerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-08 22:53

Mine kaniner gider da ikke spise noget så ordinært som gulerødder, de vil heller ha pilegrene --- og sæt dig lige ned inden du læser vidre

Knækbrød eller tvebakker...(og selvfølgelig deres tørfoder og hø) det med at de spiser grønt passer slet ikke... min mand har altid sagt, at han ikke ville spise kaninernes "grønfoder", så nu bliver han sgu tvunget til det, for han tager bestemt ikke maden ud af munden på nimserne

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-10-08 23:04

Omkring Herning .Stille vind,lidt regn,ingen sne?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-10-08 23:05

Hey .....
DER ER LARS LILHOLT KONCERT PÅ TV CHARLIE NU........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-10-08 23:20

Nu er gæsterne gået men ingen storm, næsten ingen vind, men en hyggelig regnbyge i strålende sol. Sikken en regnbue der kom. Og jeg bor på Vestegnen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 05-10-08 00:17

Jeg måtte en tur ud at klippe nogle grene af hækken, vinden slog dem ind foran parabolen så jeg ikke kunne se TV Charlie da så der kom billede på skærmen, kunne jeg se at det var den DVD jeg har med Lars Lilholt Band spildt arbejde og jeg blev gennemvåd brrr. vind lige nu 21 m/s betænkelig tæt på storm og med hidsige regnbyger de andre som kom fra koncerten pralede med at det var godt irsk musik de kunne da godt have holdt bøtte

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-08 00:31

Har lige været ude i haven igen, nu blæser det med 6 mtr/sek

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-10-08 00:48

Øv hvor surt o.v.n.

Vi havde også set den før . Men jeg bliver ALDRIG træt af at hører ham
Håber du har det bedre .
Det blæser rigtig meget her nu og øv de lover bare 15 sek.m. i morgen og heldagsregn.
I morgen / dag står den på konfirmatins buffet hos nogle venner .Åhh jeg giiider ikke.
Sov nu godt alle sammen og så håber vi ikke det bliver så slemt med det stormvejr.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-10-08 00:53

Citat
de kunne da godt have holdt bøtte

Ja det var da ikke pænt af dem .
Det kan du godt hilse fra mig og sige

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-08 01:30

Nu driver vinden over til jer ovre østpå 14 m/s og kun almindelige regnbyger, ikke flere rapporter fra det nordvest jyske i aften

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-08 07:56

Go' morn ' i tråden

15 m/s og regn, øv hvor er det kedeligt...........og Bertram den hyggefis gider ikke engang hoppe ud, han ligger bare her og flader ud, sådan fuldstændig splat ud kanin

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-10-08 09:52

Godmorgen til jer alle.
Håber i har t en god og rolig nat
Det har vi ikke.
Det regner og regner og blæser og blæser i en uendelighed (Falster) øv hvor er det bare surt.
Der er store konfirmationsdag hernede i dag , og hvor jeg dog lider med de stakkels unge og deres forældre.
Nå de unger er nok ligeglade bare de får nogle gode gaver
Håber det snart driver iver.
Det er da sikkert O.V.N. der har sendt det herned som hævn for hans vandtur i aftes

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-08 10:34

Hmm - nu blæser det altså, og det er nok fordi Jyderne vil dele alting med os andre, at de har sendt blæsten og regnen herover.
Jeg kørte lige over den høje bro til Amager, og det ruskede noget i min Citron. Måske jeg skulle have nøjes med de anbefalede 180 km/tim.

Ps. Mon ham her også flyver på Italiensturene.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-10-08 10:36

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-08 11:05

Jeg har lige vist sønnen videoen... og nej det var heldigvis ikke den pilot der fløj igår

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-08 12:37

Jeg måtte aflyse plæneklipning da græsset væltede i stormen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-08 13:22

Her hos mig er mine dalia blomster knækket i blæsevejret, de var endda bundet op.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 05-10-08 13:34

Fra Eyvind
Citat
Jeg kørte lige over den høje bro til Amager, og det ruskede noget i min Citron. Måske jeg skulle have nøjes med de anbefalede 180 km/tim

Det har ikke noget med blæsten at gøre,det gør en Citron altid.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-08 14:07

Tak - så sender jeg den ikke til service hvis det alligevel ikke hjælper.

Ps. Men min gamle BX lå da godt på vejen. For nogle år siden kørte vi direkte hjem fra Østrig fordi det regnede. (som det ikke skal på vores ferie)
Jeg kunne ikke forstå hvorfor alle de tunede Golfer. BMWer og mercerne kørte så langsomt , men vores BXer lå godt på vejen og skulle hjem - 170/180 gik da meget godt.
En kollega fortalte mig at maxhastighed er 80 i Tyskland selv når det bare støvregner.
Nå - men der var heller ikke nogen af de små grønne der kunne følge med.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 05-10-08 15:08

Citat
Tak - så sender jeg den ikke til service hvis det alligevel ikke hjælper.

Bliv ikke fornærmet Eyvind,det er trods alt en død ting.
Er der en lighed mellem en traktor og en Citron?.
For en del år siden, så jeg en udsendelse med Troels Trier,han havde spændt en vogn efter hans Citron,var ved at køre møg ud.Også er det ikkke engang løvn.
Dette var ikke pænt sagt,såvidt jeg husker var det dig der foreslog,at i skulle splejse om nogle point til mig.Da min konto var tom.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-10-08 16:23

Nu har den stride vind lagt sig her på den vestlige del af sydsjælland Ikke så meget som et væltet træ ...øv hvor udramatisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-08 17:42

Selv køerne er kommet ud igen, se selv her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-08 18:06

Jeg hader bare at se mælk gå til spilde

Det er også blevet dejligt vejr her igen

Men vi har ikke set det der ligner skyggen af en kuffert

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-08 18:11

Fint og friskt efterårs vejr her, men det svupper om fødderne når jeg kommer uden for vejen, måske er det på tide at finde vinter fodtøjet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-08 21:04

Da jeg for nogle år siden var på ferie, var der et par som fik deres kufferter send i en anden retning, kufferterne kom den sidste dag, indtil da havde de kun håndbagagen, så i skal ikke blive utålmodige før om tidligst en uge fint vejr her nu, men mon spørgeren er blæst væk ? Her er så stille

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-10-08 21:32

Øv Øv Øv.
Nu skal du ikke være fræk o.v.n.
Citat
Her er så stille

Næææ det er hun ikke , men har været til konfirmation .
Jeg regnede med at det bare var en "fest" der varede 2 timer ... max !!!
Halooo jeg blev bare lidt klogere

Meeen det tager man vel ikke skade af eller hvad ???
Vinden har lagt sig og det regner heller ikke mere her .
Sååå det var vist den "storm"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-08 21:43

For nogle år siden, prøvede jeg også at miste en kuffert på udturen.... stod og ventede en evighed ved kuffertbåndet, for om den dog ikke kunne dukke op, men næ nej.. Så gik turen ind for at få den efterlyst. Det uheldige var, at hele familiens toiletartikler var i den ene kuffert, men da jeg spurgte hvor jeg kunne købe tandbørster mm, fik jeg udleveret 5 rygsække, der var alt i, lige med undtagelse af tøj, dvs der var en t-shirt.

Klokken nåede at blive så mange inden vi nåede frem til feriemålet, at hele flækken mere eller mindre var gået i seng.. nogle få fejrede en eller anden helgen. Vi var 13 personer afsted, som stod der med håret i postkassen, - vi grinede dog temmelig meget, når vi gik rundt i de mørke gade med alle vores kufferter på hjul, hold da kæft hvor det larmede. Vi fik fat i en enkelt vågen spanier, som lede os til politiet, som så igen fik fat i en taxichauffør, med besked på, at han bare havde at komme til stationen og kører os afsted til lejligheden. De vi nåede frem til lejligheden hvor vi skulle få udleveret nøglen, var det et forkert lejlighedsnummer vi havde fået udleveret.......hold da kæft en ferie

Ikke nok med det, i min kuffert havde min mand gemt den mest stinkende ost i hele Nordsjælland.... og kufferten kom først frem efter 4 døgn.... dem der havde haft med den at gøre, var godt nok glade for at komme af med den - og jeg var meget glad for at få mit tøj - og manden sin ost

Da vi kom hjem til Kastrup----- var alle kufferter væk ---- vi fik dem to dage efter, så joooo der er håb for at sønnens kuffer kommer endnu... og han har da heldigvis tøj i klædeskabet, han mangler kun sine skoleting, men det er jo ens for hele klassen, så det går nok

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-10-08 07:20

Det stormer ikke her i København NV...derer heeeelt stille

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-10-08 10:35

Tak for svaret o.v.n..
Jeg fik da helt ondt af dig , din stakkel
Tænk at ha sådan et arbejde på den tid af natten .....for ingen verdens skyld.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-10-08 16:31

Jeg har spist frokost og drukket eftermiddagste ude i den dejlige sol.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-10-08 00:00

Det har været en af mine yndlingsdage..stille vejr, solskin..ved vandet med min gode veninde og hundene..på arbejde fri og manden sørgede for aftensmad..tv..ved computeren og endelig i seng...dejligt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-08 01:19

Her er det næsten sommer igen det var da ganske frivillig at jeg stod i regnen og klippede grene, men jeg havde lyst til at se udsendelsen, tak for trøste point