/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Uploadings script ????
Fra : Jon
Vist : 678 gange
500 point
Dato : 16-03-03 22:10

Goddag....

Jeg har en side jeg har lavet for en bestyrelse i min svømmeklub, og kom lige på en fed ide syntes jeg selv, og ville lige høre om det kan lade sig gøre...

Kan man lave et slags uploade script, hvor bestyrelsen via en online notesblok kan skrive tekst ind på en html/asp side og ændre den igen. Det skal ikke kunne oprette nye sider, kun ændre de gamle...

Det ville være bedst hvis man ikek behøvede at skrive html koder i notesblokken men kun ren tekst......

det skal lige siges at jeg ikke har mulighed for at benytte php, jeg kan kun bruge asp og htm.....

kan det lade sig gøre ???
og har i evt. alternative ideer så jeg kan slippe for at uploade hver gang de skal ændre noget ?

Kommentar
Fra : starchaser

Dato : 16-03-03 23:21

Hey der !

Faldt over dette script på hotscripts.com : Dynamic Journal .
Du kan læse nærmere om selve scriptet her :
http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?lngWId=4&txtCodeId=6213

Umiddelbart lyder det som noget du kunne bruge, dog uden at jeg sekv har testet det, men det lyder da som noget derhen ad :)

c'ya ... starchaser ...

Accepteret svar
Fra : starchaser

Modtaget 510 point
Dato : 16-03-03 23:36

Hey igen :)
Fandt lige en mere . Article Manager .

http://terryjacobs.co.uk/Main.php?Section=Scripts&Sub_ext_Title=Article%20Manager&Script_ID=1

Online demo her login/password = demo/demo :
http://www.infernalbadger.co.uk/Cow/article_manager/index.asp

Den ser go' ud :)

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 17-03-03 08:10

Tak for svaret starchaser..

det var lige hvad jeg manglede :-]

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-03-03 08:45

jeg tænkte på en ting, kan du skaffe et PHP alternativ ?

Kommentar
Fra : starchaser

Dato : 17-03-03 11:37

Det kunne jeg nok :) men tjek http://www.hotscripts.com
De har maaaaange scripts i alle kategorier, beskrivelser,ratings og links.
Et rigtig godt sted at begynde ....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-03-03 11:45

okay mange tak, der vil jeg gå ind...