/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Har problem med mit lyd.
Fra : mariam2000
Vist : 348 gange
40 point
Dato : 03-10-08 14:55

Jeg har købt et nyt grafikkort som jeg har installeret. Efter jeg havde installeret forsvandt mit lyd. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvis der er nogen der ved det så svare mig.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-10-08 15:22

Det lyder lidt mystisk at lyden forsvandt, men prøv at gå til Enhedshåndtering og se om der er gule advarsler der, højre klik på Denne computer - klik på Adminstrer og klik på Enhedshåndtering i menuen til venstre

Kommentar
Fra : mariam2000

Dato : 03-10-08 15:31

Det har jeg prøvet den siger at hele er normalt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-10-08 15:35

Prøv at opdatere din lyd driver, det gør du fra Enhedshåndtering, højre klik på dit lydkort og klik på Opdater driver, eller prøv at fjerne driveren, når du genstarter computeren kommer der en guide om ny hardware, følg den og lad computeren søge på internettet efter en driver

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-10-08 15:50

Måske du skal have opdateret lydkortet...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-10-08 16:23

Da du satte dit grafik i har du så ikke kommet til at skubbe til lydkortet?