/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Youtube hente.
Fra : Eyvind
Vist : 646 gange
10 point
Dato : 01-10-08 21:59

Hvis du vil lytte til musik fra youtube uden at skulle være på hele tiden.
Så kan du lige hente nummeret - lytte - og slette igen.
Det har været som tip, men der er kommet en ny version, derfor denne vejledning.

Hent programmet og gem det på skrivebordet.
http://youtubedownload.altervista.org/
Dobbeltklik på den fil du lige har hentet.

Lav en mappe på skrivebordet og kald den Youtubehente

Find din Youtube video som du vil spille.
Marker adressen og kopier.
Minimer vinduet.

Dobbeltklik på "youtube downloader"

Lige under "Enter video url"
Marker teksten > h-klik og indsæt teksten fra browseren. (den er der måske allerede)
o "download video from youtube" skal være markeret

OK

Find din mappe og gem
klik på luk

o "convert video" ( som du lige har hentet)
Under convert to
med pilen kan du vælge hvad den skal converteres til
eks. MPEG audio (MP3)

OK (lad den evt. stå til medium
og den ligger klar i din mappe

Kan denne vejledning bruges.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 01-10-08 22:35

Den er go Eyvind.

Som tip er den bedre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-08 22:47

Eyvind, er det ikke den brugsanvisning vi "plejer" at bruge??

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 02-10-08 00:20

hmmmm bruger nu bare realplayer, og spiller youtube derfra....men ellers godt tip

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 01:48

Ny version sidste nye version er fra 24. januar ! "opskriften" er der intet nyt i og den er vist ved at være kendt blandt Kandu brugere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-08 01:59

Skal der være noget til et nyt tip, så må det være Firefox og VideoDownloadHelper, den kan lave nummeret uden at åbne et andet program, omdannelse til mp3 kræver dog en registreret version af DownloadHelper, men med Firefox og VideoDownloadHelper på Ubuntu kan du downloade og omdanne til mp3 uden at registrere: http://www.downloadhelper.net/conversion-manual.php

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-08 09:26

Sorry o.v.n
Men da jeg åbnede programmet i går, kunne jeg hente en ny version, og troede derfor at den er helt ny.

Nå - men der er måske nogen som kan bruge det...........altså dem der ikke kender den i forvejen.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-08 10:09

Tak for svaret Teil.
Det var lige det svar jeg havde brug for.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-08 12:12

Velbekomme
ha en god dag