/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Den er god
Fra : dr_dem
Vist : 637 gange
10 point
Dato : 01-10-08 19:17

dr_dem
Fra : pve Vist : 155 gange
100 point
Dato : 01-10-08 09:35

--------------------------------------------------------------------------------
Vil godt vide hvor ufattelig ubegavet du er. Er kar over at vi er i en nok til dato ukendt kategori af dumhed, men tag dig dom sammen i stedet for at kysse på diverse bruger samt komme med så mange ubegavede og til tider ulækre kommentarer.

Klaphat.

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:44

--------------------------------------------------------------------------------
pve

har du ikke stavekontrol på din pcer.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:45

--------------------------------------------------------------------------------
pve

ups glemte

hvorfor underskriver du dig som klaphat når du hedder pve ??? du kørre måske rundt i flere profiler-

per

Accepteret svar
Fra : hawaii7
Modtaget 110 point
Dato : 01-10-08 09:47

--------------------------------------------------------------------------------
HOLD DOG OP MED ALT DET FIS AT SKÆLDE HINANDEN UD.
DET HØRER IKKE HJEMME HER.

hawaii7

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:48

--------------------------------------------------------------------------------
hawaii7

det er jo netop noget i den retning jeg mener, man skal ikke kaste med sten hvis man selv et eller andet !!!!!!!

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 09:52

--------------------------------------------------------------------------------
pve

eller du er måske den ordblinde der sprang ud med en fladskærm !!!!!!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 09:54

--------------------------------------------------------------------------------
hvorfor underskriver du dig som per når du hedder bibsamie ???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 09:55

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
det er jo netop noget i den retning jeg mener, man skal ikke kaste med sten hvis man selv et eller andet !!!!!!!

og det har du så, lige som jeg, lige præcist gjort.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 09:56

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
har du ikke stavekontrol på din pcer.

, prøv lige din egen først

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 01-10-08 10:17

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret hawaii7. Du har ganske ret og jeg lod mig irritere unødigt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 18:52

--------------------------------------------------------------------------------
ØØØØØØhhhe undskyld men jeg har et arbejde. Du starter spørgsmålet 9:35 og slutter det 9:47
Hvor vil du hen med det.
Har så ikke nogle eller mange ubegavede og til tider ulækre kommentarer.

Dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 19:04

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=251420

Se selv
Tror at det er dig der har hatten på lige nu den du underskriver dig med

dr.dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-10-08 19:23

Hej og godaften Dr_dem....
HOLD NU OP MED DET PJAT !!!
Hvorfor er der så meget ævl og kævl herinde i øjeblikket ??
Man skulle en gang i mellem ikke tro det er voksne mennesker der er i det her forum

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 19:26

Hvorfor i himlens navn spilde kanduplads på kopiering af alle de tråde du ikke kan få lov at deltage i....

Har du ikke noget fornuftigt at sige i stedet.....

Smid det login ad hå til og opret et nyt.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 19:26

Pia det er vinterdepretionerne der trykker

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 19:27

Har jo ikke lavet noget som helst og ser dette idag 9:35 slut 9:47 er der en anden der hedder dr_dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 19:28

Citat
Har jo ikke lavet noget som helst

ALDTIG har du sagt noget så sandt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 19:29

Citat
Hvorfor i himlens navn spilde kanduplads på kopiering af alle de tråde du ikke kan få lov at deltage i....

Kan så deltage men nogle må jo arbejde

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 19:39

Nogle arbejder i nærheden af en pc

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 19:40

Det har jeg sgu ikke tid til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-08 19:52

Hør nu her landsbytosse sunowich. Hvor mange gange skal jeg fortælle dig, at du skal holde dig fra ord du ikke ved hvad betyder og ikke kan stave til.
Citat
vinterdepretionerne
Du kommer ikke til at virke klogere, af at slynge om dig med fremmedord. Det er muligt at det virker i dit lille "Polle fra Snave"- miljø, men ikke på Kandu. I øvrigt skal der i dit tilfælde betydeligt mere til, før du virker bare en anelse begavet. Sååå bette mand TI LYT OG LÆR

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-10-08 20:00

AV

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 20:03

Luk røven der minifurer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 20:04

Trykker din sygdom nu igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 20:06

Klovnen krumme på slap line som resten af han storbygrå tilværelse forladt af alle kvinder eller du er måske til mænd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-08 20:27

Citat
forladt af alle kvinder eller du er måske til mænd
Hvorfor??? Du er måske interesseret?? Jeg kan skuffe dig lille mand - uanset hvad der er mit foretrukne "mærke", stiller jeg een betingelse, og det er en god begavelse LOOOL Og der dumper du jo med et BRAG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 20:30

Der furer har talt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-08 20:32

Citat
Der Führer
.....Lær det nu lille mand

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 20:34

Nå du kan stave til dit eget navn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-08 21:17

Det var vist en Polle fra Snave vits ha ha ha. Idiot

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-10-08 21:32

Ja det var så nok leg med klovnen klumme for i aften Men Prøv at lade være med at blande alle folk ind i dine sygelige lyster til at overfalde folk lav dine egne " tæv Klamme øh klumme tråd " for vi kan vel se frem til en depretionsperiode som sædvane hele vinteren igennem fra din smålige gråstorbys fasistiske synsvinkel " der "

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-08 21:52

Polle...Hold nu din kæft, så er der ingen som opdager, hvor småt kørende du er

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-10-08 22:04

depession staves det Sunowich....

Og ti så og opfør jer høvisk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 00:39

Citat
Og ti så og opfør jer høvisk

HØRT !!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 00:41

Hørt...Hvordan kan du høre noget skriftligt LOOOL

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 10 point
Dato : 02-10-08 02:18

Ingen af jer er sluppet godt fra stavningen (ikke dig Klumme) men her er den korrekte måde: Vinterdepression og så er det kvinder der mest udsat, så mon ikke Klumme slipper
Citat
Høviskhed bestod dog ikke kun af god opførsel, for det drejede sig også om personlig renlighed, smuk påklædning og gode bordmanerer
piaskov smider også om sig med fremmedord jeg måtte lige have slået fast hvad høvisk betyder, men så står der også det her
Citat
man også respekterede kvinder som de øverste
jeg ved ikke lige om jeg har lyst til at være høvisk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 03:23

Pssst...det var mango der ævlede om høvisk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-08 11:02

Citat
jeg ved ikke lige om jeg har lyst til at være høvisk

Er du da ikke det ????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-10-08 17:24

I har sgu haft travlt medens jeg har sovet og gået på arbejdet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-10-08 17:26

Øhh kan jeg luk den nu?

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 02-10-08 17:39

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-10-08 22:25

Ha ha, ja der kan man bare se..der smuttede lige et "r" i min stavning...hovmod står for fald *fnis*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-08 22:29

Det er da lige meget Mango. Det opdager polledrengen da ikke. Det er jo bare een af de 12 måder han kan stave til depretion på LOOOL Skam han ikke kan den rigtige, men hva fa.... Hvad kan man forlange af een bonderøv fra Snave