/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Find sangen - program
Fra : tararam
Vist : 704 gange
50 point
Dato : 01-10-08 18:27

Der er et program man kan downloade, hvor man kan nynne eller fløjte en melodi hvorefter programmet finder originalen af samme sang, eller tilnærmelsesvis den samme.
Men kan ikke huske hvad programmet hedder.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 01-10-08 18:29
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 01-10-08 18:31

Der findes dog flere forskellige programmer udover det overnævnte program. Bare søg på: Hum a tune

på google.dk

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 01-10-08 18:40

http://www.midomi.com/

Er også en god mulighed

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-10-08 18:45

boibbo - jeg så ikke at dit link henviste til midomi

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 03-10-08 00:02

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-10-08 07:14

Tak skal du ha´

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-10-08 10:36

HelleBirgitte: Det kan ske. Kommer også selv til at gøre det samme sommetider

tararam: Ik helt fair du godkender hendes svar når jeg svaret det samme (mit link fører direkte til midomi), og jeg var jo først på banen. Derefter forklarede jeg hvordan jeg fandt det på google. Til en hjælp

Nå lige meget. Du har fundet ud af det og det er fint