/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Ang. usporlig konti
Fra : dr_scooter
Vist : 885 gange
250 point
Dato : 16-03-03 19:16

Hej hej...

Er der nogen der ved om det er muligt at oprette en konti der ikke kan spores tilbage til ejeren(mig)

Om det er i Danmark er lige meget

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : mic123

Dato : 16-03-03 19:31

Ja det kan man godt. Du kan skrive til mig på mh@mhmanagement.dk så finder vi ud af det.
Du kan få konto i England, tyskland osv. uden at det er med dit navn

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-03-03 19:49

1) sørg for guds skyld at nogen kender til kontoen...du kunne jo blive kørt over
2) Før du stoler på mic123, så tag lige og led trådene igennem, jeg mener at kunne huske at de/et lign firma var indblandet i noget hvor personen spurgte om hjælp til at komme ud af det.
3) Kan en bankboks ikke dække behovet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-03-03 19:58

I stedet for at sende penge til "mic123", send dem til mig, så indsætter jeg dem i tant og fjas. Og ikke en kan spore dem.
Emesen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-03-03 20:56

overvej at leje en bankboks... der er det kun dig der ved hvad der ligger.. men du får selvføling ingen renter

Kommentar
Fra : mic123

Dato : 16-03-03 21:00

De engelske banker giver ved indsat beløb over 50000 kr 4,5 % i rente pr år.
De Tyske banker kan give op til 5,5 % pr år ved 50000 kr.
Kontoen bliver oprettet i et talkode system.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-03-03 22:47

Brug hellere pengene på travbanen - der er du næsten sikker på at få en mindre formue med hjem - i hvert tilfælde mindre end den du havde med derud.

Ram2

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 17-03-03 13:59

Det jeg tænkte på var at en person kunne indsætte et beløb på en konti, hvor jeg senere kan hæve dem, uden at politi o.lign. kan finde ud af at det er min konti som vedkommende har sat pengene ind på

Accepteret svar
Fra : mic123

Modtaget 250 point
Dato : 17-03-03 14:29

Jeg kan oprette en konto til dig i en udelandsk bank, under et andet navn, uden at politiet o. ligende kan finde ud af det.
Det kræver ingenting at oprette en konto. men det koster ca. 750 kr for et mastercard.

Godkendelse af svar
Fra : dr_scooter

Dato : 17-03-03 18:25

cool... kan jeg kontakte dig på tidligere givet e-mail, om et månedes tid!!!

Vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : mic123

Dato : 17-03-03 19:40

Ja det kan du godt,
vh
mic