/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
UPS SÅ BLEV JEG BLACKED AF PVE
Fra : bibsamie
Vist : 739 gange
200 point
Dato : 01-10-08 09:59

Så blev jeg fan blacklistet af klaphat, som kalder sig pve, man kan altså komme for tæt på sandheden.

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 10:03

Ja - livet er svært

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-10-08 10:05

Måske spørger jeg dumt, men hvilken sandhed ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 10:06

refi

for hvem refi, det rør mig da ikke det helt vilde, det er bare det har man indledt en diskution må man også færdiggøre den ikk??

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 10:07

achtonfem

at det ikke er nødvendigt at udskælde folk uden grund, som talken startede med.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 10:11

hopper lige ud nogle timer skal til byggemøde.

per

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-08 10:29

Man skal da sige det man mener....

At det så ofte er ilde hørt - må man jo tage med....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-08 11:15

Citat
Så blev jeg fan blacklistet af klaphat, som kalder sig pve, man kan altså komme for tæt på sandheden.

Du nedgør jo kun pve her http://kandu.dk/spg126921.aspx og det har intet med sandheden at gøre !!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-08 11:49

For god ordens skyld, kommer her dine to første indlæg i ovenstående spørgsmål

Citat
bibsamie

Dato : 01-10-08 09:44

--------------------------------------------------------------------------------
pve

har du ikke stavekontrol på din pcer.

per

bibsamie

Dato : 01-10-08 09:45

--------------------------------------------------------------------------------
pve

ups glemte

hvorfor underskriver du dig som klaphat når du hedder pve ??? du kørre måske rundt i flere profiler-

per

og senere kommer du med
Citat
bibsamie

Dato : 01-10-08 09:52

--------------------------------------------------------------------------------
pve

eller du er måske den ordblinde der sprang ud med en fladskærm !!!!!!!!!!!!!!!

per

så hold op med at klynke, tænk hvis vi alle lavede tråde om vores selvforskyldte blacklistning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-08 12:32

Det er der da et par stykker der gør!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-08 12:39

Ja det har du ret i 3773 men hvorfor klynker de når de har været uartige (måske)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-08 12:53

LOOOL det har også altid undret mig. Jeg underholder sgu da ikke alle med hvor jeg er blevet blacklistet. Men der er som sagt et par stykker der absolut skal lave en ny tråd, hver gang der er blevet BL'et.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 13:10

Det giver jo Kandu flere spørgsmål og der med flere klik og dermed flere penge...

Det er nok derfor funktionen er lavet

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 01-10-08 13:25

Nu skal I til at passe på - refi, bentjuul og 3773 ellers bliver det også jeres tur.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-10-08 13:33

Citat
- Ubesvarede 0
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 0

Ham her er en person uden meninger om noget som helst.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-08 13:48

Der er EN DEL profiler der blot er oprettet for "brokkens" skyld.....

Ikke Teil !!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-10-08 14:37

Jo refi det er sandt
squ og brok
sådan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-10-08 14:39

Pæn nr. to er tallyman fra djursland.
Det siger sig selv at en molbo er med
på medaljeplads

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-10-08 14:41

AV MIN ARM !!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-10-08 14:44

Gør det ondt Pia ?
Hvorfor det ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 15:46

pve

det er da en fin finte at blackliste mig, og så fortsætte med spørgsmål til mig, som jeg jo selvklart ikke kan svare på, men du er jo velkommen her pve.

og til dit sidste spørgsmål, er bibsamie mine to små hunde, og jeg hedder per, er du tilfreds med svaret.

per

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-08 16:09

Stop det klynkeri du har jo selv lagt op til det, se http://kandu.dk/spg126924.aspx#1445358

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-10-08 16:54

bibsamie/per/?? svarer han ikke bare på dine (begavede??) spørgsmål?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-10-08 19:10

jeg mener da på ingen måde jeg har klynket, hvorfor skulle jeg det, det er mig da så ligegyldigt at jeg bliver blacklistet.

Per

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-08 19:19

Citat
Så blev jeg fan blacklistet af klaphat, som kalder sig pve
det er da klynk - det er jo fordi du gerne vil bekræftes af os i et eller andet
Du ligger som du selv reder med dine kommentarer i pve's spørgsmål http://www.kandu.dk/spg126924.aspx#1445358

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-10-08 19:47

Kan altså ikke finde ud af hvad problemet er

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-08 19:57

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 04-10-08 18:56

Tak for svaret refi.