/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
www.mysecuritycenter.com
Fra : ladegard
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 01-10-08 08:42

Hvordan kan det lade sig gøre, at hjemmeside åbner af sig selv, når pcen starter, og uden at jeg har åbnet andet end outlook express? I de sidste dage er det sket 2 gange. På hjemmesiden kan jeg så gratis scanne min pc, men der står intet om HVAD DET KOSTER AT ANSKAFFE PROGRAMMET, DER KAN FJERNE EVENTUELLE PROBLEMER.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 01-10-08 08:53

Har du overvejet at det der gør dette - ER EN VIRUS/Trojan.

Jeg ville starte med at installere enten spybot eller malmwarebytes og så scanne din PC - da den er infectet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-08 09:41

du bruger vist E-Trust

prøv at klikke på indstillinger og se om der er noget - et flueben eller lign - der skal fjernes så det ikke starter op med securyitycenter på den måde det gør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-08 09:52

lige til oplysning så kaldes det også for CA og følger meget ofte med som prøve version hos medion.

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 02-10-08 13:57

Jeg har kørt spybot, men der var intet. Ja, jeg har e.trust antivirus, men jeg kan ikke finde nogen steder i dette, hvor man kan fjerne flueben eller lign.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-10-08 23:54

Jeg husker at min Medion også havde Mysecuritycenter/ETrust/CA, Der fjernede jeg noget i Tilføj/Fjern programmer. Om det så også virker hos dig, ved jeg ikke.

Men jeg syntes det der er for groft. De har jo en snabel nede i din maskine .

Var det min maskine så røg det ud.

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 05-10-08 09:25

Jeg har nu været Tilføj/fjern programmer igennem for at se hvilke programmer der var brugt i dag, men der var ingen, så der var ikke noget at fjerne, desværre.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-10-08 12:01

Prøv lige at tjekke programmet igennem, om der ikke gemmer sig et flueben med nyheder eller noget lignende. Ellers prøv at søge i søg på mysecuritycenter og se om der ikke der en eller anden genvej op. Det må være muligt at sige nej tak til det der

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 07-10-08 09:46

Det var helt umuligt at sige nej tak til websitet, så da jeg klagede til mysecuritycenter fik jeg et års gratis sikkerhedspakke mod et administrationsgebyr på 39 kr. Det har jeg så installeret og nu har jeg ikke længere problemet.