/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fastnet-mobil
Fra : TanteAnne
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 30-09-08 10:51

Nu har jeg igen en fastnet regning, hvor jeg betaler 5 gange mere for abonnementet, end for samtalerrne.
Vi har alle mobil telefoner her i huset ,men vil gerne flytte vores gamle fastnet nummer til en særskilt mobiltelefon som bliver i huset, men hvordan er det nu man gør det.
Har du erfaring med det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-08 11:16

Du kontakter det aktuelle selskab og de ordner sagen.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 30-09-08 11:47

Du finder bare et mobilselskab....

Enkelte af dem overflytter nummer gratis, andre tager 1-300 kr for det (alt efter hvilket abo du vælger)....

Så kig tilbud - men du skal nok regne med 2-3 mdr - alt efter hvor lang opsigelsestid du har på fastnettelefonerne.... (så dobbeltabo er ikke ualmindeligt i en kort periode - i værste fald ingen telefon i en kort periode.....) - ikke alle selskaberne er lige "fiffige"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-08 13:03

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 12
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 22

En af dem der ikke siger tak og lukker.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-08 13:31

Du går ned i din lokale Sonofon forretning og opretter det der hedder Yndslingsnummer.

Så bliver fastnetnummeret flyttet over på en mobiltelefon

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-08 14:08

og hvorfor lige sonofon,
andre kan også klare det nr.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-08 14:15

Det kan de faktisk ikke

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 01-10-08 08:43

Tak for svaret refi.