/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Piaskov
Fra : dr_dem
Vist : 575 gange
50 point
Dato : 29-09-08 20:00

piaskov og Nordsted
Tak du

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 20:26

Dr de der med brun tunge

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-09-08 20:28

ØØØØØHHHHHH

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 20:36

slikke slikke r..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 20:36

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-09-08 20:59

Sunowich

Citat
TDr de der med brun tunge

Citat
slikke slikke r..

Tror du er ude i noget du ikke kan bærer
Tror du ikke at du skal søge Læge

dr.dem

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 29-09-08 21:05

er det det der hedder Brown nose ???? og plejer det ikke at være Pia Skovs job`????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-09-08 21:19

Citat
og plejer det ikke at være Pia Skovs job`????

Hvad mener du med det ????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 01:46

Han (Sunowich) har altid haft en hæklefejl i kysen, men jeg troede faktisk at han havde lært at styre sig. Hans perverterede tankegang minder betænkeligt om bondeknolden, som går alene med dyrene og knækker fuldkommen sammen, hvis man siger tissemand eller fisse. Herregud det sølle væsen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-09-08 08:57

Det er vel noget du har lært i din specielle interesse for emnet seksualitet hr. minifurer Vinterdepretionen trykker ses Nu har du jo også opført dig ordentligt mindst ....flere måneder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 09:07

Så havde 3773 alligevel ret.

Jeg troede du endelig var blevet klar over, at jo mere du holder din kæft jo mindre synligt er det, hvor snotindskrænket du er. Hvis du formår andet end at formere dig og æde, så overrasker du mig. Provinsielle bonderøv og landstbytosse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 09:08

Hvad mener du med dette??
Citat
slikke slikke r..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 09:09

Og dette
Citat
Dr de der med brun tunge
Du er krafteddeme stangulækker og skide pervers

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 30-09-08 12:57

Citat
Han (Sunowich) har altid haft en hæklefejl i kysen,

Citat
Det er vel noget du har lært i din specielle interesse for emnet seksualitet hr. minifurer

Hør i to "tosser" Kan i så opfører jer ordentilgt ???
Det er sq da mig der bliver skrevet til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 13:37

Ja mig kan du bede om dette, men ham landsbytossen fatter ikke en skid. Spørgsmålet er så om jeg efterkommer dit ønske. Pia...jeg vil gøre meget for dig, skriver jeg nu, med fare for at blive kaldt
Citat
slikke slikke r.. og de der med brun tunge
Så du indser forhåbentlig nødvendigheden af, at jeg sætter den landsbytosse på plads, når han dybt uansvarligt er på udgang uden ledsager

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 30-09-08 18:08

Tak for svaret piaskov. din truntetøs

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-09-08 18:09

Og nogle af jer RØVHULLER

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-09-08 18:10

GÆT HVEM Selv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-09-08 18:19

Platte fjols

Kommentar
Fra : piaskov