/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Internet-side VIL ikke vises
Fra : larshau
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 28-09-08 23:36

Jeg har udgivet en opdatering af en hjemmeside med flere underliggende sider, som vælges i en menu.
MEN en af disse sider kan jeg ikke få til at fungere. Der kommer kun en af disse standard fejlmeddelser om at siden ikke kan åbnes.
Alle andre sider virker fint med valg via en menu og undemeny.

Derfor har jeg slettet hele denne side i FP og lavet en ny med tilhørende nyt menupunkt Men det hjælper ikke spor: Igen får jeg fejl.
Hvad kan jeg gøre for at få siden vist?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 28-09-08 23:50

Det er svært at sige uden at se hjemmesiden.

Jeg har følgende 2 bud.

1. stien til siden er forkert.
2. du brugt æ,ø eller å til sidenavnet.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 28-09-08 23:57

1. Jeg mener ikke at stien er forkert.
MEN
2. Jeg har brugt sidens navn som: "vedtægter" så der ligger hunden nok begravet. Det er den eneste side, hvor derr er benyttet et æ .....
Jeg prøver lige at rette min side til et andet navn og vender tilbage i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : larshau

Dato : 29-09-08 00:02

Hej Bentjuul.
Jeg kunne ikke vente med at prøve om det var mit æ der drillede. Og det var det.
Nu kører siden som den skal.
Tusind tak

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 29-09-08 06:32

Det har jeg også prøvet. Nøjagtigt det samme, med at slette og starte forfra..... og fejlen hos mig var nøjagtig den samme som hos dig............... Derfor var jeg simpelthen nød til at købe mig til at se svaret

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 29-09-08 17:18

me2

Citat
Derfor var jeg simpelthen nød til at købe mig til at se svaret

Kommentar
Fra : knh15